luni, 16 ianuarie 2012

Vacanta de iarna

Nu stiu cand a inceput si cand a trecut vacanta asta....
 Au fost trei saptamani de odihna(prima saptamana-stat numai in pat si in pijamale, ), plimbari, distractii, veselii, vizite, musafiri, cafele, prieteni ,cumparaturi, munte  si zapada.
 Daca as detalia pe zile toate cate am facut probail mi-ar lua pagini intregi , asa ca ma voi rezuma la idei si imagini. 
  Desi au fost primele sarbatori fara Cip, am vrut sa fac in asa fel incat copiii sa nu-i simta lipsa  si in plus sa le dedic tot timpul meu lor, pentru ca acasa cu serviciu, gradinita si treburi casnice nu  mai reuseam prea bine.
  Nu a trebuit sa fac un efort pentru asta caci lucrurile s-au aranjat de la sine. Bunicii si prietenii ne-au fost alaturi si ne-au sustinut si insotit in toate activitatile noastre. Nu ne-au lasat sa ne plictisim niciun pic si bine au facut.

 Totul a culminat cu plecarea la Predeal din final.  Ne-am adunat aproapte toata gasca si am fost ca intr-o tabara. Bine ca am inchiriat in intregime o vila caci nu stiu cine ar fi putut suporta un grup de 11 adulti si 8 copii .Pentru noi , parintii, a fost minunat, pentu copii- extraordinar. 
 Tati era online mai mereu si ii trimiteam poze proaspete astfel incat sa se simta si el in gasca.





  
  











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu