joi, 26 ianuarie 2012

Ultimile achizitii

Desi copiii sunt inca in vacanta la bunici mami le tot cumpara ba hainute, ba jucarii, ba carti in absentia pentru ca ii place in primul rand sa le cumpere, iar in al doilea e innebunita sa le vada reactia lor cand ajung acasa si le gasesc ascunse prin diferite locuri . Cauta cu infrigurare peste tot doar-doar or mai gasi surprize.
  Despre hainute si jucarii nu voi scrie pentru ca n-am luat nimic special, dar cartile pe care le-am gasit m-au fascinat din prima.
    Desi aparuse din decembrie eu nu vazusem inca" Primul meu dictionar roman -englez"
publicat de revista Mami si Disney – un dictionar care nu trebuie sa lipseasca din biblioteca niciunui copil, dupa parerea mea
  In afara faptului ca  este un dictionar, este si o mica enciclopedie, dand diferite informatii, detalii si explicatii, in romana, pentru fiecare cuvant.
Este structurat in 3 volume si cuprinde peste 900 de imagini si cuvinte
Pret volum : 14.90 lei.
  • In volumul 1  invata cum se numesc lucrurile din camera copilului, din baie, din bucatarie.Ii invata toate cuvintele care definesc lucrurile pe care le observa in gradina, animalutele de companie si  locul de joaca. La finalul fiecarei calatorii vor afla cate cuvinte au reusit sa invete.
  • In volumul 2 impreuna cu Micile Genii  descopera orasul in care locuiesc. Merg la restaurant, la cinema, in vizita la pompieri, la scoala, iar la finalul zilei vor aduna noile cuvinte invatate.
  • In volumul 3 pleaca sa descopere obiectele din lumea larga. Cauta animalele la ele acasa – in jungla, in savana, la Polul Nord ori sub apa – exploreaza spatiul cosmic, dar revin cu picioarele pe pamant pentru a face ultima descoperire interesanta: corpul nostru! – 


A doua colectie ce m-a impresionat este de la Editura GAMA. Avem de la ei toate cartile de joc educative  si acum ne-am achizitonat si toate cărÅ£ile cu activităţi - Scrie si sterge . Sunt 6 carti si fiecare din ele cuprinde cate  40 de fise( carduri) cu jocuri si activitati destinate copiilor intre 3-5 ani sau 4-7 ani.
    Cu ajutorul cardurilor copilul invata cifrele, sa numere, sa faca asocieri logice,invata literele , sa citesca, sa scrie, sa sa numere si sa socoteasca si  totul intr-o joaca!
Ceea ce este interesant si economic totodata ( pot folosi mai tarziu si fratiorii mai mici) este faptul ca are o carioca speciala  ce ii permite sa stearga si sa incerce din nou, fara a se murdari sau a murdari cardul.  Fiecare carte costa 13, 5 lei.

3 comentarii:

  1. Buna seara! Spuneti-mi, va rog frumos: cat de mari sunt aceste carduri? Care dintre carti are literele mari de tipar. Doresc sa-i cumpar si eu copilului meu de 5 ani si nu au pe site prea multe detalii. va multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. cardurile sunt de 15- 12 cm si din cele pe care le-am achizitionat eu nciuna nu are in mod special literele de tipar. aceste carduri contin diferite activitati. mai multe detalii despre ele gasiti pe "talente de nasdravani". acolo le-am vazut foarte detaliat prezentate.

    RăspundețiȘtergere