marți, 31 mai 2011

Operatia de polipi- DA/NU/POATE

Darius trebuie operat de polipi si de mai bine de un an tot amanam aceasta operatie. Nici acum nu sunt convinsa ca trebuie sa o facem, dar faptul ca doi medici ne-au recomandat-o, ne gandim din ce in ce mai serios la ea. As mai consulta si un al treilea medic si de fapt o sa-l consult sigur, dar marea mea problema se pune in a alege medicul ce-l va opera, metoda de operatie cat si clinica.Grea alegere pentru mine, careiea ii lipseste factorul deciziei din nastere si pentru noi constantenii care din pacate la capitolul spitale stam atat de prost .
Asa ca postez acest articol in speranta ca cele care ne citesc si au trecut printr-o astfel de operatie sa imi spuna parerile lor astfel incat sa-mi ususreze decizia.

Deci: am inteles ca sunt trei metode de a opera polipii: una clasica, una moderna cu endoscopul si una ( cica tot moderna) prin aspiratie.

In spitalul din Constanta se face operatia clasica ce presupune anestezie generala. Mi-e frica si de anestezia generala si de Spitalul Judetean si de faptul ca operatia decurge pe NV,adica pe nevazute, operandu-se asa la intamplare, in spatele nasului, taind ce se poate, uneori mai mult decat trebuie,alteori mai putin astfel incat mai sunt necesare si alte interventii dupa un timp.Pentru acest tip de operatie ne-a fost recomandata dr. Laza.

Tot in Constanta mai avem posibilitatea operatiei prin aspiratie, operatie ce se face intr-o clinica privata, doar cu anestezie locala, dar nu stiu cat de eficienta e aceasta metoda si mai ales ce trauma sufera copilul care este treaz si constient pe parcursul celor 5-10 minute cat dureaza aspiratia. Aceasta operatie o fece dr Loghin la Medstar 2000.

Si ar mai fi si a treia varianta, la Bucuresti la Budimex prin metoda endoscopica,medoda moderna si eficienta prin care se vizualizeaza tot, se taie doar ce trebuie, dar cu anestezie generala ( de care mi-e frica de moooooor) si pe care o face dr Ursuleanu despre care aud si bune dar mai ales si rele.

Cum
aleg eu varianta cea mai buna???

17 comentarii:

  1. Din auzite, adica aplecat urechea la mamici care au operat copii de polipi, toata lumea se ingramadeste la dr Ursuleanu. N-am auzit de rau, dar imi inchipui ca trebuie sa fie si partea asta, ca la orice doctor.

    Dr. Cristina Laza e un om caruia ii doresc multa sanatate. Dupa un lant intreg de orelisti din C-ta care nu sesizau nici o problema, a fost singura care i-a pus socrului meu diagnosticul de cancer si l-a trimis la Bucuresti sa se opereze. Acum socrul meu este bine.
    Nu stiu in schimb nimic despre modul cum opereaza copii de polipi. Dar cred ca ai putea s-o intrebi daca te sfatuieste sa-ti opereze dumneaei copilul sau crede ca ar fi mai bine altundeva. Cred ca e de o omenie nespusa si ar putea sa-ti dea acest raspuns franc.

    Din cauza d-nei Loghin (cea blonda si grasa) pot sa zic ca patimesc de opt ani cu o otita cronica+eczema => sensibilitate la stomac, dupa ce aproape un an m-a indopat cu antibiotice dupa ureche. Dr. Laza mi-a dat intotdeauna antibioticele dupa antibiograma, nu aiurea. Am auzit ca ar mai fi un domn dr Loghin, dar n-am auzit nici o marturie de-a pacientilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. personal, as face tot ce imi sta in putinta sa evit varianta clasica pentru copii mei; asta din cauza faptului ca am doua astfel de experiente la activ... destul de traumatizante. Ma gandesc ca pot fi evitate datorita medicinei moderne...
    Stiu ca este o decize grea, insa stiu ca veti cantari bine problema si o veti lua pe cea mai buna pentru voi. ;)
    Va tinem pumnii sa treceti cu bine peste aceasta experienta!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani din partea noastra! http://www.tarajucariilor.ro/blog/jucarii-ureaza-la-multi-ani-copiilor-de-ziua-lor. Jucarii - Tara Jucariilor, ureaza tuturor copiilor un calduros "La multi ani!"

    RăspundețiȘtergere
  4. Paula: chiar am fost la consultatie la d-na dr Laza si ne-a recomandat operatia,stiu ca e un on de nota 10, dar ma sperie spitalul nostru judetean si fapul ca e operatie clasica.. Multumesc mult pentru ca mi-ai impartasit experientele voastre.ma ajuta mult in decizia mea.sanatate multa si voua!

    g cojocaru: si eu inclin catre operatia endoscopica, dar parerile din ultimul timp dspre dr U ma fac sa stau in cumpana.Multumim pentru sustinere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Stii ca la Constanta e o doamna dr homeopat, S S. http://www.homeopatie-soescu.ro/autor.html
    care te poate ajuta. Un remediu pentru polipi e Agraphis nutans. Da o cautare cu gogu. Sper ca reusiti remediere fara operatie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana la urma ce varianta ati ales?
    Intreb pentru ca suntem aproximativ in aceeasi situatie. Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. am ales Budimexul si a fost foarte bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la cine ati facut in final operatia si cat v-a costat? urmeaza sa trec si eu cu baietelul meu de 5 ani prin aceasta operatie si ne-am gandit la dr. Rizescu Manuela de la Marie Curie(fostul Budimex). Multumesc

      Ștergere
  8. Am oerat baietelul acum trei zile la budimex la dr. Ursuleanu. Daca aveti copil de operat nu intarziati. Nu veti regreta. Eu acum zic ca de ce nu am facut-o mai devreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. vreau si eu mai multe detalii, rog din suflet.................mihaitules@yahoo.com

      Ștergere
  9. Va rog sa imi spuneti si mie costul unei operatii ,varianta endoscopica la Budimex? Ma intereseaza daca opereaza si alti medici in afara de Dr.Ursuleanu ! Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. nu mai retin exact cat,nu mi-a cerut nimeni niciun tarif, dar stiu k nu am dat mai mult de 300-400 ron. Sunt multi medici care opereaza de polipi, cea mai buna ar fi sefa de sectie, nu-i retin numele, dar noi ne-am operat la dr Buruiana.sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am trecut si noi peste o operatie de polipii cu baietelul meu de 3 ani acu 4 zile dar nu a trebuit sa platim nimic doar ce am dat la doctor 200 ron nu mai mult si plus la anestezist si la asistente .noi suntem din covasna aici tarifu nu merge mai mult .dar important e ca coplilu e bine si mult curaj doresc tuturor mamicilor care trec peste asa ceva ,ptr ca tre sa fie foarte tari

      Ștergere
  11. am trecut printro operatie de polipi cu baietelul meu de 3. 5 luni acu 2 zile . baiatu meu acuma se joaca si e foarte bine doamna doctor ALBERT un medic primar la orl din sf gheorge. e foarte buna nu trebuie platit nimic credetima si sau comportat foarte bine cu noi.bine acu depinde de fiecare.important e ca copilu sa fie bine

    RăspundețiȘtergere
  12. am trecut si noi peste o operatie de polipi acu 2 zile baietelul meu de 3 ani acu e foarte bine . pot sa spun ca aproape nici nu am platit nimik si au fost foarte draguti cu noi . acu e foarte bine baiatu la doua ore de la operatie a si cerut mancare curaj pentru toate mamicile care trec sau vor trece peste asta . nu e usor dar trece

    RăspundețiȘtergere
  13. cine poate sa-mi dea detalii despre d.doctor Laza si d.doctor Balasian din cta/

    RăspundețiȘtergere
  14. am baietelul de 2ani si 2 luni si vreau sa-l operez de polipi la d-na doctora laza cristina am auzit ca este un dr, foarte bun

    RăspundețiȘtergere