vineri, 27 martie 2009

LUNA A 8-A SI A 9-A

Nu stiu cum dumnezeu mi-am amintit ce facea in primele luni si acum in ultimile nu imi mai amintesc...Imi vine sa scriu direct despre luna a 10, dar macar niste fotografii sa pun din lunile astea..
Deci a 8-a si a 9-a inseamna ian-febr..Ma uit la poze si poate imi mai amintesc...
Aha... tati a plecat la bucuresti la un curs de 10 saptamani , iar noi am ramas acasa cu buni.Avem tati de w-end doar.
A inceput sa vorbeasca: primul cuvant constient a fost apacand a vazut biberonul roz.Zice si ma-ma, ta-ta, dar nu noua.
A inceput sa se si joace constient.Fuge prin pat si vrea sa o prindem, se ascunde in patuz si asteapta sa-i facem "bau", ma trage de par si asteapta sa zic "auuu "si rade sa lesine,bate din palme cand aude "bravo", face "pa din manutza,danseaza cand aude muzica, inclusiv pe melodiile de la jucarii. Ii curg balele de am impresia k ii ies toti dintii odata,e foarte prietenosa si ii plac mult copiii. Am fost la cateva petreceri si a fost extaziata...








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu