vineri, 24 aprilie 2009

off topic....

....nu am mai scris de mult aici... si din lipsa de timp dar si din cauza starii de spirit...In loc sa-mi incarc bateriile acasa, de sarbatori, s-a intamplat contrariul...In loc sa gasesc intelegere...primesc numai reprosuri...mereu aceleasi.." cine te-a pus sa faci doi copii? " "ti-i-ai facut creste-ti-i, noi nu suntem obligati cu nimic", sau " tampitii dracului, cine i-a facut sa si-i cresaca( cica parafrazeaza pe cineva, dar acea persoana a spus-o probabil o data , nu la infinit)sau "il mai vrei si pe-al treilea? n-ai decat da la noi mai mult de unu sa nu aduci" (k si cum pana cum ii dusesem ) sau.." am vazut eu ce grija ai tu de copii"( darius a spart o cana si a rupt un fir de la o veioza cat eram doar noi acasa- de aici si concluzia k habar n-am sa am grija de un copil..)
De-aia si vreau 3 copii k daca eu n-oi fi in stare sa le ofer ajutor si dragoste suficienta macar sa aiba din alta parte...
De fapt nici nu stiu de ce scriu chestiile astea aici , caci e jurnalul copilariei, nu al meu... deci ar fi bine sa ma opresc.
Trebuie sa-mi amintesc din replicile lui darius, caci a scos ceva perle in ultimul timp si nu le-am notat...

4 comentarii:

  1. Nu-i baga in seama, pastreaza-ti energia pentru copii. Oricum ei iti incarca bateriile.
    Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Madi, ce spun ei e pentru ei.

    daca ai nevoie, ne ai si pe noi. macar mai venim toata ziua la o cafea, daca nu ne poti cere mai mult.

    te rog mult, nu lasa cuvintele sa te raneasca. lasa-le sa treaca ca funzele uscate...

    RăspundețiȘtergere
  3. Madi, din pacate abia acum am citit. Vino la noi, e mai bine. Si nu mai pune la suflet. SUntem la un telefon distanta, stii asta, da?

    RăspundețiȘtergere
  4. of,mada..es greu,tare greu,dar este al naibii de frumos...si nu uita,ca de acum incolo incep satisfactiile....pup!

    RăspundețiȘtergere