miercuri, 8 aprilie 2009

Cafea cu parfum de femeie

Azi trebuia sa ma fotografiez pe mine caci darius a reusit sa-mi toarne cafeaua in cap...
imi beam dimineata pe la 8 cafeluta,pe canapea in sufragerie, cheauna de somn caci briana ne-a dat desteptarea la 6.45 cand deodata darius(care era in coltul opus al camerei) s-a napustit asupra mea sa ma imbratiseze tocmai in momentul in care duceam cana la gura...Si-n par si pe fatza si pe pijamale, tot un zat si o cafea.m-a bufnit rasul cand m-am vazut in oglinda la baie si am apreciat pentru prima data faptul k nu-mi place sa beau cafeaua fierbinte...

Am avut musafiri la a doua cafeluta, pe Cristina cu Vladut. M-am amuzat rau cand auzeam cum ilstriga darius pe vladut:
-Gadut, vino faca caca!
-Gadut vino faca pisu!
-Gadut da manutza!
-Gadut jucam!
-Pa, Gadut!

Dupa ce au plecat ei m-am chinuit sa-l fac sa ia antibioticul si n-am reusit. i-am spus k m-am suparat pe el si m-am asezat in pat. Vine in camera, dar intai bate la usa:
- Buna ziua mami!Ce faca domna?
M-a bufnit rasul si n-am mai putut tine supararea.
Din nou m-am chinuit sa il conving sa ia antibioticul si tot n-am reusit. i-am zis iar k m-am suparat. A intors placa .A inceput cu: "mami me rau, fomit".A zis de cateva ori si nu l-am bagat in seama. I-am spus insa sa nu mai minta k ii va creste nasul mare, mare k lui Morcoveatza. S-a uitat la mine zambind si imi zice inca o data : mami me rau, fomit .In timpul asta cu mana la nas il controla sa vada daca i-a crescut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu