luni, 6 aprilie 2009

Azi....

vreau sa scriu pe blog... ma uit la pagina si nu-mi vin cuvintele... am de scris multe, dar unde mi-s cuvintele? le-am cheltuit de dimineata? am vorbit continuu de la 8 pana la 12..
Copiilor mei cred k le place la nebunie sa ma auda vorbind pe orice ton numai sa nu tac...Darius cel putin ma provoaca in continuu la dialog. Briana ne priveste si rade fericita. pe lanaga vorbit am si cantat azi cutiuta muzicala 2.. darius: hai mami, cantam, jucam, hai maaamiii!!! (Mami e cu briana in brate dar se pune pe cantat si jucat) Baiatul e in culmea fericirii. Se urca pe birou , ridica jaluzelele si continua dansul ...:hai mami, cantam, jucam...(mami joaca dar trage cu coada ochiului pe geam sa nu o vada vecinii sa spuna k a innebunit).
In afara de asta, tot in intervalul 8-12 s-au mai intamplat urmatoarele:
- Imprastiat jumatate de castron cu cereale pe hol si in sufragerie
- varsat o punga de pufuleti in bucatarie
- scris cu carioca galbena pe tot biroul
-prefacut de 4-5 ori k fomita(vomita) si-i este rau doar k sa-l duc la baie sa se balaceasca la chiuveta
-udat cu pishu 3 perechi de pantaloni
-strans traversele de pe hol k sa poata alerga mai bine dupa briana
- baut apa cu paiul si balacit in cana cat cuprinde
- desfacut tub de crema si facut masaj pe fatza si pe manutze
- vorbit cum mimitza si cu bunicu si scalambaiat la webcam vreo 15 minute( e tare inacantat cand se vede acolo)
La culcare il intreb ce desene prefera: pisica(Tom) sau Thomas, la care el imi raspunde:Daius...( adica voia sa se mai vada pe web).A fost tare dezamagit ca nu se putea vedea stand in pat cu biberonul in gura.I-am pus un filmulet cu el de cand era mai mic si a fost superincantat.
Acum dorm amandoi, dar ce ma asteapta la tezire vom mai vedea.
Despre Briana nu scriu multe caci ea vrea doar doua lucruri: in brate sau de manuta (sa mearga)... deci invariabil daca nu face una o face pe cealata...

2 comentarii: