sâmbătă, 25 aprilie 2009

De fusta mamei...

Domnisorica mea s-a facut o mamoasa si jumatate. Dupa ce a inceput sa mearga in picioare, in loc sa devina independenta, a devenit o umbra a mea.mai bine zis a piciorului meu...nu pot face un pas fara ea, e numai dupa mine cu mana pe pantalonii mei...Nici la Wc nu ma pot duce fara ea si asta la propriu... S-a facut si o geloasa si jumatate si sa nu cumva sa-l tin pe Dari in brate si pe ea nu, sau sa ma joc cu el si pe ea s-o ignor k incepe sa tipe imediat.Acum ceva timp imi certam o amica de pe forum pentru k-si ridica ambii copii in brate incat a facut luxatie de glezna, dar acum fac si eu la fel.sper sa nu-mi cedeze mijlocul...
Maine poimaine face un an si dintii tot nu i-au mai iesit. are 2 iesiti la 5 -6 luni si inca doi pe la 8-9 luni..si de-atunci pauza...Roade biscuitii k o babuta, dar in schimb merge k o balerina, numai pe varfuri.

Un comentariu:

  1. ar trebui sa fii mandra de Briana.
    poate dumnezeu ti-a dato sa se tina scai dupa tine pt.ca nu ai avut frati si imi aduc aminte ca ai suferit pe tema asta cu toate ca nu vroiai sa arati.
    ma impresioneaza cat de mult iti iubesti copii.
    va doresc la toti multa....sanatate.

    RăspundețiȘtergere