marți, 26 mai 2009

La Pitici cu doi pici..

Vineri mi-am facut curaj si am plecat singura cu amandoi in parc la pitici. toate bune si frumoase pana am ajuns acolo... apoi,sa te tii madalino,care o apuca in ce directie ii tuna, darius se catara peste tot, briana dupa el, darius vedea cate o bicicleta/ tricicleta/ tractor, ATV si nu mai reuseam sa-l iau de pe-acolo, briana zor nevoie si ea si tot asa.Noroc k am dat peste niste amici si m-au ajutat ei un timp... Apoi am ramas singura cu ei, dar mai obosisera ceva incat darius a fost mai preocupat de nisip si forme, iar briana de o minge si o masinuta.la plecare iarasi show.. darius urla k nu vrea sa plece, briana plangea de oboseala, darius voia in carut, briana in brate, eu nu mai aveam maini cu ce sa imping carutul lumea se uita la noi, ce mai..o minunatie...Cred k eram de tot circul si probabil multi isi spuneau in sinea lor" saraca, vai de ea"..da asta e.si-a facut mila de noi o doamna care pleca si ea si a impins carutul pana in parcare.Acasa , la coborare din masina, alta nebunie..plansete pe darius k vrea sa-l urc scarile in brate. briana deja adormise ,dar nu am avut curaj s-o las in masina si sa-l urc pe darius.asa k am luat-o in bratepe ea, iar pe dari de mana urland ... dar mi-am pus mintea cu nervosul de darius si am crezut k-l pacalesc? nici vorba..pe langa racnetele si urletele de rigoare, nici nu voia sa faca vreun pas... l-am tras mai mult pana in scara, dupa care neavand incotro am urcat cu amandoi in brate.... Aici alta nebunie... nu aveau rabdare sa-i dezbrac si sa-i spal..le era somn si foame si nu ma mai intelegeam cu ei de nicio culoare. Am reusit sa ii asez in pat cu cate un biberon in mana, dar dupa ce au terminat de baut, in loc sa adoarma le-a venit cheful de zbenguiala..si s-au zbenguit pana a cazut briana din pat... Nu pot descrie ce sperietura am tras, caci a vomat instantaneu... pana la urma au adormit amandoi, iar briana nu a mai avut nicio alta manifestare asa incat nu am mai dus-o la spital....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu