luni, 18 mai 2009

lucruri rele...

Nu-mi vine sa cred ca n-am mai avut timp sa scriu niciun cuvant de mai bine de 2 saptamani.... Dar asa se intampla de fapt de fiecare data cand e mama soacra in vizita. Cum sa stau la calculator si ea sa trebaluiasca sau sa se joace cu copiii??!! Ar fi o nesimtire din partea mea, nu?( dar ce bine mi-ar fi prins sa fiu asa...).M-as mai fi odihnit un pic si eu cum fac acum, cand ea a plecat si copiii dorm...Casa e vraiste, dar abia asteptam sa revin la micile si vechile mele obiceiuri,forumul si mai nou blogul... Sunt oazele mele de relaxare cand dorm piticii. Si ieri am avut timp, dar incepusem cartea lui Dan Puric- "Cine suntem?"-care m-a captivat si pe care am vrut s-o termin .Bineinteles k n-am reusit dar macar ma bucur ca am citit mai mult de 50 de pagini. de mult n-am mai reusit o asemenea performanta, cu exceptia zilei de miercuri, cand am aflat k la 17 am ultimul examen la master si cand a trebuit sa trec in 3 h prin cele 100 de pagini ale cursului... Sper din tot sufletul sa iau examenul caci altfel pied tot masterul....
S-au intamplat o multime de lucruri in astea 2 saptamani inc are n-am mai scris... Lucruri rele, lucruri bune si frumoase. De cele rele n-as vrea sa-mi aduc aminte, dar nu prea am cum caci ele se rezuma la bani, iar cand nu ai, n-ai cum sa uiti.
D-l ministru Boc a dat o minunata lege prin care a taiat militarilor 2 sporuri,ce insumeaza 24 %din salariu... asa deodata jap un sfert din salariu, frumos, nu?..... niciodata nu a marit salariul cu atatea procente, dar de taiat ce usor a fost...Sper macar sa se opreasca aici si sa nu ii mai tune si altceva!
A doua zi dupa chestia asta, primesc instiintare k firma noastra( minuntata mea firma si a Atenei) a intrat in lichidare si s-a numit un lichidator. Sun la firma respectiva si cand aflu scorurile sa cad jos: 1500 lei onorariul lichidatorului si 1000 lei cheltuiele de lichidare... Am ramas masca...Nici acum cred k nu mi-am revenit, dar sper din tot sufletul sa gasesc vreo solutie si sa nu platesc atat. Si inca o lege data de minunatul domn Boc care se pare k ne afecteaza este cea cu impozitul forfetar care cica trebuie platit chiar daca nu am desfasurat activitate... daca este pe 0 platim cate 2 mil pe luna, dar nu incepand cu 1 mai cand s-a dat legea, ci de la 31 decembrie a anului trecut...sa innebunesc nu alta cand am auzit si de asta.. deci la cei 2500 s-ar mai adauga inca 1000 de la impozit...Parca nici nu e vorba de mine aici, asa mi se pare..pur si simplu nu-mi vine sa cred... Sper din tot sufletul si ma rog la dumnezeu sa gasim o solutie la chestia asta si sa se faca dreptate intr-un fel caci e strigator la cer k o firma care a functionat doar 3 luni sa plateasca 3500 k sa fie inchisa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu