luni, 18 mai 2009

lucruri bune...

am scris intai despre cele rele intamplate in ultimul timp.... trebuia sa le fi scris doar pe cele bune si frumoase, dar astea se uita repede....De exemplu darius a scos o multime de perle dar nu-mi mai amintesc niciuna. Sper de-acum inainte sa nu mi se mai intample asta si sa-mi fac timp sa notez de fiecare data.
Evenimentul cel mai frumos ce a marcat luna asta a fost motzul Brianei si implinirea primului ei anisor.... emotionant si distractiv... Am serbat in aer liber, la camping, doua zile la rand caci am avut invitati multi,multi si nu ne-am fi descurcat intr-o singura zi...
In prima zi au fost mamici cu bebici( prietenele noastre de pe forum) iar a doua zi- gasca si nasii...

Prima petrecere












A doua petrecere









Briana a implinit 1 AN!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu