miercuri, 25 februarie 2009

LA 2 ANI SI 2 LUNI

-Pe mami o cheama Midilina si pe tati Cipiana, iar el esta a lu' Balica
- pe mimitza o cheama Jeni ,iar pe bunicu- Conel
-pe buni-Lulia, iar Iulian e " bunicu cu mutetzi"
-Avan (razvan)
-Aes (rares)
-Patei (matei)
-Adilin( adelin)
-Biana ( briana)
A inceput sa fie smecher.daca imi cere ceva si nu-i dau face o mutrisoara de-aia dulce si imi spune:te roooog momooooos...
As vrea sa pot retine si scrie toate cuvintele stalcite pe care le spune caci mi-e drag de mor cand il aud.Bineinteles k nu voi reusi, dar voi incerca sa le notez macar pe cele care imi plac la nebunie...
-papacu (capacu)
-pococala(portocala)
-te budaresti (te murdaresti)
-scanu (scaunul)
-umbelu (porumbelul)
-chie (cheie)
-cicolata-
-chitzei( biscuitei)
-subentzia(surubelnita)

Intr-o zi mi-a dat sa pup soseta k are buba( avea o gaurica)

Cand cere bomboane nu vrea una doua, vrea 5..la el inseamna cel mai mult, extraordinar de mult. Intr-o zi a facut mult pisu la olitza si s-a ridicat fericit
-bavooo, cinci pisu!!!!

Cip incerca sa-l invete intr-o zi sa numere
C: 1, 2,3,4,5 (el repeta)...dupa 5 cine vine?
D: Mimitzaaaa!!!
( de cate ori vine mama sau tata la noi il intrebam pe el inainte stii cine vine maine? iar el raspundesi se bucura. Acum daca a auzit intrebarea cine vine... baiatul a raspuns: mimitza)

Am pus blugii lui Cip la uscat pe caloriferul de la darius din camera( unde mai pun si pantalonii lui uzi de pishu inainte de a-i baga in cosul de rufe). El ma vede si-mi spune intrigat:
-Mami, tati a udat pishu putulonii

Tati a ragait
D: tati, padon tati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu