marți, 24 februarie 2009

LA 5 LUNI


17mai-8.500kg si 68 cm
-am facut vaccinul-infanrix IPV+HIB
-am inceput diversificarea pentru k n-a mai vrut tzatzica deloc
- supica de legume..la inceput doar zeama dupa care am inceput sa pasez cate o leguma
- suc de mar+ morcov- mananca fara probleme.
- a inceput sa stea in fundulet sprijinit intre perne
- am inceput educatia lui: prima carte pe care a citit- a fost Playboy cu Nicoleta Luciu...Sa nu-l aud cand o fi mare k ma-sa nu l-a educat...
-am fost la gratare la iarba verde si ii place la nebunie...
- mi se pare foarte cracanat si am mers si la chirurg pediatru si la ortoped si nu are probleme in afra de ceva semne de rahitism. Ne-au marit doza de vigantol la 5 pic
- am inceput sa-l culacm la el in camera, in patutul lui
-se intoarce pe burta si incearca sa se tarasca
- a inceput sa silabiseasca: da-da, ta-ta,ba-ba
-am fost in bulgaria, la nisipurile de aur, cu bunicii. A fost foarte cuminte. A facut baie in piscinasi a facut prima lui plaja

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu