joi, 19 aprilie 2012

Lista de cumparaturi



Probabil alti copii scriu mult mai frumos si mai bine la 5 ani, dar eu n-am facut niciodata un tel din asta si am evitat cat am putut sa-i amestec copilaria cu scoala. Asa cum la 3 ani a invatat singur literele, la 4 le citea tot singur , la fel a invatat sa le si scrie si am descoperit asta ieri, cand mi-a intocmit singur lista de cumparaturi. Surpriza cea mare a fost nu ca le scrie( stiam ca scrie anumite litere), ci ca le scrie din mintea lui, fara sa i le dictez sau sa-i spun ce litere urmeaza. E cel mai greu lucru in a invata sa scrii. M-a surprins si faptul ca nu a mancat nicio litera ( cu exceptia ultimului "i" din "baterii", dar ar fi fost chiar culmea sa stie si ortografie acum:))) 
Mi-e drag de el de nu mai pot ca este un autodidact. Sper sa o tina asa toata viata.

3 comentarii:

  1. Ma mir ca a pus lapte si apa in loc de cereale si masinute de la Noriel...manca-l-ar tati de "barbat al casei" responsabil!

    RăspundețiȘtergere
  2. vorbisem inainte despre ce trebuie sa cumparam si il rugasem sa tina minte si sa-mi amintesca daca uit eu ceva, caci daca intocmea lista dupa capul lui sunt sigura ca multe n-ar fi fost trecute...

    RăspundețiȘtergere
  3. Le-a si aranjat frumos in pagina, cate 4 produse pe pagina! Un autodidact perfect!Bravo

    RăspundețiȘtergere