marți, 10 aprilie 2012

De iepuras- un iepuras

Briana mi-a spus la telefon ca isi doreste enorm ca iepurasul sa-i aduca anul acesta un iepuras.
"Dar sa fie viu, de-adevaratelea, sa fie alb si cu ochii rosii", imi spune raspicat!
  Oricat am incercat sa-i explic faptul ca iepurasul n-are de unde sa-i ia un iepuras viu, tot n-am convins-o. Si ma gandeam sa-i caut unul de plus, cu ochii rosii.
 Dar DD, asculta mereu dorintele copiilor nu? si intr-o zi la scoala vine in cancelarie o colega cu un cosulet mic plin cu iarba si cu morcovi , peste care trona, cine credeti?- un iepuras mic, adevarat, cu ochii rosii....
  Nu mi-am putut ascunde uimirea si bucuria la vedera lui de parca mi-l si facuse cadou. Cand i-am povestit  de dorinta Brianei  mi l-a pus direct in brate si mi l-a daruit din tot sufletul  zicandu-mi ca ea oricum  l-ar fi dus la o crescatorie, ca in casa nu-i trebuie asa ceva.
 Si de atunci convietuiesc cu acesta mogaldeata mica. Norocul meu e ca mai am cateva zile si voi pleca la tara unde il voi si deporta....
 Nu m-am gandit cat poate manca un ghemotoc mic cat pumnul, dar mai ales cata mizerie poate face....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu