joi, 21 iulie 2011

Din nou in civilizatie....

Dupa 10 zile de munte a trebuit sa revenim la viata citadina.Trebuia sa ne oprim in Bucuresti pentru a-l opera pe Darius de polipi.Nu i-am spsu nimic ca sa nu-l speriem si am continuat vacanta si distractiile oferite de malluri- placerea vietii lui .
Desi credeam ca la bazin e cel mai fericit..m-am inselat. Cand a vazut mallul i s-a luminat toata fata si alerga de nebun ca venit din jungla. Seamna perfect cu mine, adica imi place natura, iubesc muntele, iubesc traditia, ruralul dar n-as putea sa traiesc o vesnicie acolo.Vorba lui Baniciu:
"Mie dati-mi strazi pavate,
Maturate,
Dati-mi cinematograf!
Dati-mi, dati-mi strada-ngusta
Unde gusta
Omul viata mai din plin,
Cu trasuri, femei cochete
Si cu fete
Incaltate cel putin!

Asa si copiilor mei:












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu