sâmbătă, 16 iulie 2011

Calatori prin tara( partea I )

Pentru ca acest concediu din care tocmai ne-am intors a fost cel mai lung de pana acum si cel mai dens din punct de vedere al obiectivelor atinse.Voi posta pe episoade/ zile sau evenimente caci altfel nu am timp. Niciun loc'sor nu trebuie sarit, uitat sau neglijat pentru ca absolut toate au fost superbe si daca nu ar fi asa departe m-as mai intoarce si maine sa le mai vad o data .


La plecare am avut ceva emotii pentru ca de obicei cand mergeam cu copiii alegeam o zona de munte cat mai aproape de Constanta din care nu ne miscam 4-5 zile si doar vizitam imprejurimile in care se putea ajunge doar cu masina.


Anul acesta ne-am propus sa ne intoarcem la vechile noastre obiceiuri, la colindatul tarii, la trasee montane, la mancatul in aer liber, la statul in mijlocul naturii cat mai departe de civilizatie, de magazine si de cumparaturi, la tot ce ne lipseste in urban.

Si pentru asta am ales Apusenii, mai precis Arieseniul.

Pentru ca din Constanta sunt mai bine de 700 km pana la Arieseni ne-am propus sa facem prima escala in Rm Valcea, oras si zona de care ne-am indragostit in concediul de anul trecut. Copiii erau tare nerabdatori sa ajunga la "D-l Zahar", patronul pensiunii Supca un om si o gazda deosebita care in virtutea unei prietenii din tinerete cu tatal meu, ne-a tratat de cate ori am mers acolo ca si pe copiii lui. Porecla i se trage de la zaharul la pliculete pe care-l dadea copiiilor de cate ori voiau ei si mai ales in cantitatea ceruta.....


In Ramnic si in imprejurimi sunt multe de vazut, dar pentru ca noi aveam la dispozitie doar o jumatete de zi am ales Salina Ocnele Mari si Gradina Zoologica.
Pe langa cura benefica de aerosoli la salina Ocnele Mari poti desfasura diverse activitati sportive sau petrece timpul liber intr-unul din cele mai placute moduri posibile: locuri de joaca, mese de tenis teren de fotbal de volei, restaurant, biserica, diverse locuri amenajate tematic, multe leagane si bancute, carturi, sala de fitnes, cinema... si cate si mai cate. Recomand cu placere tuturor vizita la salina, amenajarea e superba felicitari designerilor si personalului f amabil . Un singur lucru nu-mi place : pretul ridicat al biletului de intrare: 14 lei pt adulti si 7 lei pentru copii.Pentru cei care merg sa viziteze doar o singura data n-ar fi asa mult, dar ca sa faci o cura de 10 zile, te cam ustura buzunarul.


Gradina Zoologica e si ea la standarde europene caci au fost investite peste 1,6 milioane de euro în modernizări şi au fost achiziţionate noi specii. Multe animale,multa verdeata, multa curatenie, locuri de joaca si de relaxare la numai 4 lei.....









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu