miercuri, 20 iulie 2011

Concediu (partea a III-a)

Nu pot sa nu aloc o postare intreaga pensiunii in care am stat in Arieseni. Nu am facut rezervare dinainte pentru ca voiam sa mergem la fata locului si sa alegem in voie o pensiune cu o curte mare, departe de strada si de zgomot,cu loc de joaca pentru copii, cu camere curate si incapatoare pentru cate 4 persoane, cu baie proprie,cu bucatarie utilata cu multa verdeata -dar la un pret acceptabil.
Pentru ca am ajuns cand deja se innoptase planurile noastre au fost date peste cap. Habar n-aveam in ce directie s-o apucam si ce sa cautam in intuneric. Aveam niste numere de telefon la noi si am sunat unul la intamplare cu gandul de a ne caza in prima seara acolo, iar a doua zi sa cautam ceva pe placul nostru. Am ajuns, am vazut si ne-a luat durerea de cap instantaneu caci nici macar una din conditiile noastre nu indeplinea. Nici macar cea legata de spatiu.
Norocul nostru ca ardelenii sunt oameni cumsecade si nu pusi pe jecmaneala. Patronul respectivei vile, vazandu-ne ca suntem vadit nemultumiti, in loc sa inceapa sa ne convinga ca mai bun si mai ieftin ca la el nu vom gasi oriunde am cauta, s-a oferit sa sune imediat o vecina si sa o intrebe daca are locuri libere in pensiunea nou deschisa. Am ramas profund impresionati de gestul lui si i-am multumit de o mie de ori desi nu stiam ce ne asteapta.
Si acum inca ii multumesc pentru ca ne-a trimis intr-un loc care intrecea cu mult asteptarile noastre. Probabil fotografiile nu vor reda exact frumusetea locului, dar noua ne-a ramas in suflet pentru mult timp si daca n-ar fi la peste 700 km de Constanta am merge acolo in fiecare an.
E vorba despre Pensiunea Sofy.O pensiune cu o curte imensa, de cel putin 5000 mp, plina de flori si verdeata, marginita in spate de padure, la dreapta de un parau si la stanga de un deal mare pe care copii l-au folosit tot sejurul pe post de derdelus.
Leagan, hamac, foisoare, gratar, disc, ceaun, bancute, sezlonguri ... tot ce voiam pentru relaxare....
D-na Sofy- o gazda minunata, fosta invatatoare- incerca din rasputeri sa pastreze si sa transmita cat mai departe traditia, ne-a cantat la tulnic a imbracat copiii in straie populare cusute de mana dansei si ne-a prezentat cu grija muzeul din casa.
Dar mai bine las imaginile sa vorbeasca...
Si mai presus de atat eram singuri in toata cabana, deci copiii se puteau distra si ei in voie fara sa mai deranjeze pe altcineva. Si pretul?.. pretul de doar 60 lei pe noapte.

vedere din camera


jumatate din curte....



pe dealul din curte

urmarit de paparazzi

leagane



tarancute, tarancute, cu bujori in obrajori...







la cules plante "medicale", afine si flori



declaratie de dragoste....

muzeul din casa



loc de gatit
gimnastica cea de toate zilele




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu