vineri, 22 aprilie 2011

Bucatarim

Pentru ca Darius a fost consemnat la domiciliu cateva zile bune, a trebuit sa desfasuram activitati dragi lui, in casa. Si ce altceva ii place mai mult decat sa bucatareasca?-Nimic.
Deci am bucatarit si am prajiturit nevoie mare in ciuda soarelui si a vremii frumoase de afara.
Am cumparat un nou set de forme pentru facut biscuiti de care a fost tare incantat.Ma surprinde de fiecare data cu rabdarea, migala si interesul lui fata de activitatile culinare.Trebuie sa aiba reteta in fata, sa o urmareasca si sa puna el fiecare ingredient ,sa amestece, sa isi dea cu parerea si chiar sa mai intervina cu mici fantezii. Biscuitii acestia au fost facuti de el in proportie de 90%. In afara de cantaritul sau masuratul cantitatilor si framantatul aluatului la final, el a facut totul. Inclusiv a intins foile. Briana l-a secondat pe parcursul activitatii, iar eu nu ma opream din fotografiat si filmat.














Pe langa faptul ca-i face placere sa gateasca incercam sa ne mai formam si unele priceperi sau deprinderi cum ar fi spalatul pe maini inainte de a ne apuca de treaba, spalatul vaselor la sfarsit, pastrarea ordinii si a curateniei pe parcursul activitatii(!!!!!) , masuratul,cantaritul,storsul fructelor etc.

Azi am vopsit oua si am facut tort de iaurt, dar nu am descarcat inca fotografiile.
Cel mai greu azi mi-a fost sa-l fac sa nu manance compozitia tortului inanite a se inchega....

3 comentarii:

  1. Ce priceput este. Iulia nu are rabdarea asta, chiar daca isi baga si ea gherutele pe-acolo. Frumos biscuiti. Heeei, si voi tot tort cu iaurt? Si noi :) O sa pun si eu o poza mai tarziu.
    Paste fericit! Va pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut, ne-am hotarat sa promovam Jurnalul copilariei, insa avem nevoie de acceptul vostru si de un comentariu la acest articol: http://www.tarajucariilor.ro/blog/bloguri-despre-copii-promovare-gratuita. Va citim si speram ca suntem vizitati de voi :)

    Cu prietenie, Tara Jucariilor.

    RăspundețiȘtergere
  3. LA MULTI ANI, BRIANA!

    Sanatate si copilarie fericita,

    iti ureaza,

    Matei si mami

    RăspundețiȘtergere