duminică, 10 aprilie 2011

Dor

Mi-e tare dor de ei...
Mi-e greu, mi-e rau de dor as putea spune si nu inteleg de ce. Au doar o saptamana de cand nu i-am vazut si nu e prima data cand sunt acolo. Si lor le este la fel de data asta.Darius e mai detasat si se ia cu animalutele,cu bunicul pe afara prin curte, cu "unghi"care ii face toate poftele.
Mi-e si frica sa-i sun ca sa n-o aud pe Briana cerand acasa.Ea sta numai in casa mititca.Mi se rupe sufletul. Parca nu-i am vazut de o vesnicie si mai am inca una de asteptat.....
Vorbim de cateva ori pe zi la telefon si tot degeaba.
Am impresia ( si de fapt nu e doar impresie, ci realitate) ca timpul asta pierdut nu-l voi mai recupera niciodata si mi se sfasie sufletul.
Vad copiii pe strada, in magazine si in parcuri si ma uit cu jind dupa ei,ca atunci cand nu puteam avea copii.
Nu stiu ce e cu mine, ce e cu noi,dar cu cat s-au marit mai tare cu atat ne-am lipit mai mult unul de altul.
Si Cip simte la fel chiar daca nu o spune.
Vorbim numai in fraze de-ale lor, in expresii pocite si incorecte,in poezii si cantecele,ca daca ne-ar auzi cineva precis ar zice k am innebunit.
Cip a accelerat un pic mai tare masina si imediat i-au venit in minte replicile copiilor:Ce fugere tare are masina asta!(Darius) sau Tati, ai innebunit , ce faci?(Bibi)
Eu am dat de acuarele Brianei si ii spun lui Cip: Tati pune pictatul sus ca nu mai pensulez!

Iesim in oras, la plimbare la cumparaturi, la restaurante, cu prieteni sau singuri, avem timp pentru noi, dormim in sfarsit impreuna, dar bineinteles ca nimic nu e ca atucni cand sunt acasa.
E pustiu, e liniste e prea liniste, prea curatenie prea monoton...
Vreau din nou galagie, vreau sa fiu obosita de ei, sa fiu nervoasa
ca suna cesul si trebuie sa mergem la gradinita, sa imi vina sa-i ciufulesc pentru ca fac numia nazbatii, sa vreau sa dorm si ei sa n-aiba somn si sa ma provoace la fel si fel de jocuri, sa adorm si sa ma trezeasca Briana ca-i este foame,sa ma stranga in brate si sa ma pupe care mai de care mai tare pana aproape de sugumare numai sa-mi arate care din ei ma iubeste mai mult....si tot asa....
Imi vine sa zbor si sa-i aduc, dar mai am inca o saptamana pana iau vacanta si abia atunci voi putea face asta!

Un comentariu:

  1. Doamne, cat de frumos ai scris! Nu am cum sa te alin, din pacate, doar te inteleg....

    RăspundețiȘtergere