miercuri, 13 aprilie 2011

Impartim totul frateste

Cum era de asteptat si Darius a facut varsat de vant.I-au iesit doar doua bubite decoamdata, dar asteptam marea eruptie. Nu a facut febra, dar nua re pofta de mancare. Sper sa fie la fel de intelegator pe cat a fost si Briana, sa stea in casa si sa nu se scarpine.
Deci Pastele pentru noi va insemna stat in casa....
Parca il si vad dupa ce i-au iesit Brianei bubitele, ascuns dupa sifonier tipnd in gura mare:"
nici sa nu ma uit la tine ca iau si eu" sau " nu te uita la mine ca-mi dai bubitele!"Si i le-a dat, frateste.
Vazuse un desen animat cu Tom si Jerry in care Jerry il picteaza pe Tom pe fatza mintindu-l ca are varsat de vant. Cand acesta isi da seama ca e pacaleala se razbuna, dar in final face intr-adevar boala pe care i-o transmite si lui Jerri .Darius era tare amuzat de acest desen si uite ca a patit-o si el ca prietenii sai cei mai buni....
Ma rog la Dumnezeu sa fie doar atat , sa nu ne mai dea si altele pentru ca azi am aflat ca una din colegele mele a facut heaptita si mi-e frica de mor de asa ceva. ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu