luni, 7 iunie 2010

Se vede ca am imbatranit!

Sambata am mai adaugat un an la cei 33 pe care ii aveam.Am petrecut continuu toata ziua si toata noaptea si acum dupa doua zile inca nu mi-am revenit.Se cunoaste ca imbatranesc. Alta data nu simteam pic de oboseala dupa o petrecere dar acum parca m-a calcat trenul.
De dimineta am fost cu prietenele de pe forum si cu copiii din dotare la Valu lui Traian, la curte la una din ele.
Dupa pranz pana pe la 9 seara, la camping la gratar cu gasca( de vreo 10-11 familii), . Cip a ramas acolo cu baietii , iar eu am adus copii acasa i-am dat in primire lui buni, dupa care am plecat la o petrecere in pijamale cu fetele.
Super tare! baut/ fumat/ dansat/cantat/ mancat/.......plecat....la 4 dimineata....
Asa mai da aniversare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu