miercuri, 23 iunie 2010

Raspund unei provocari

.....mai bine zis voi incerca sa raspund unei provocari si la randul meu voi incerca sa provoc intreaga familie la acest joc si de ce nu si pe ceilalti care citesc aici.
Provocarea a lansat-o mama lui mama lui Matei (http://mateicelmic.blogspot.com/).
Simplu la prima vedere.
Interesant chiar .
Dar oare as putea rezista tentatiei o saptamana?
Extrapoland as vrea ca toti patru sa rezistam unei saptamani fara televizor, internet, radio, ziare, reviste, desene animate (fie ele si pe DVD-uri)... si alte lucruri care ne distrag zilnic atentia de la ceea ce-i imporant cu adevarat, care ne fac sa spunem ca nu mai avem timp si ca nu stim cand a trecut ziua. Ar trebui sa incercam sa traim o saptamana asa cum traiam in copilarie, in epoca de aur, cand in afara de cartea de pe noptiera nu aveam nicio alta preocupare, nicio alta placere, nimic din gadgeturile de azi.
Si fara telefon ar trebui, dar stiu din start ca n-as putea fara...
Cred ca va fi tare greu daca nu imposibil dar macar as vrea sa incerc. Cel mai usor ne-ar fi sa incepem de sambata de cand plecam la munte.Ar fi intr-adevar o vacanta din toate punctele de vedere daca am reusi si asta. Ne-am ozona si mintea si sufletul si gandurile, nu numai trupurile.
Doamne, da-mi puterea macar sa incerc!

Si eu ca si mama lui Matei provoc mai departe....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu