luni, 14 iunie 2010

D'ale lui Darius....

Intr-o zi la padure aude cantand o pasarica. Ma intreaba ce se aude si ii raspund ca asa canta o pasarica, la care el se introarce la Briana si-i spune:
- Bibi, i-auzi, canta pasarica ta!....

Cand Briana nu vrea sa-i dea o jucarie , i-am interzis sa o ia fortat si sa o faca sa planga. L-am invatat sa-i dea ceva in schimb, sau s-o roage frumos .Tot incearca metodele noastre, da' bibi deja s-a obisnuit cu ele si nu prea mai vrea sa cedeze. Ieri l-am auzit cum ii explica faptul ca sunt fratiori si ca trebuie sa nu se mai certe si sa imparta jucariile...
Am murit de drag. El chiar a crescut si a inteles notiunea de fratiori....

Intr-o alta zi m-am lovit la mana in robinetul de la calorifer. Nu a vazut faza ci doar m-a auzit plangandu-ma ca ma doare mana. Alearga la mine sa vada ce s-a intamplat:
-Unde te-ai lovit mami?
-La mana .
-Nu, unde te-ai lovit?
-La mana ii raspund din nou, facandu-ma ca nu inteleg ca vrea de fapt sa stie obiectul in care m-am lovit.
-Nu mami, unde te-ai lovit?
-La manaaaa, raspund razand de data asta.
-Nu mami, unde te-ai lovit la mana????
Am ramas masca pantru ca nu ma asteptam sa stie sa reformuleze intrebarea astfel incat sa ma inchida....

O alta intrebare la care m-a inchis a fost: Ce culoare au ochii Lui Doamne Doamne"?

Mami cand mergem la curampaturi?( a se intelege cumparaturi)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu