luni, 17 mai 2010

Bilant la 2 ani

Desi Briana a implinit doi ani acum mai bine de o saptamana, nu mi-am facut timp sa fac un mic bilant. Nici acum nu am timp prea mult, sau mai bine spus dispozitie, dar scriind aici lucruri mai vesele poate imi fug si mie gandurile mai rele ce nu-mi dau pace.

-marea realizare e ca am scapat in mare parte de pampers si ca se aseaza singura la olita cand ii vine.
- se joaca foarte mult cu darius, dar de cand a ramas singura cu noi ( Darius a fost 2 saptamani la bunici la tzara) a devenit mai egoista. Acum toate lucrurile din casa sunt ale ei si saracul Darius nu mai are voie sa puna mana pe nimic. Sper sa-si revina cat mai repede si sa nu-i mai aud certandu-se.
-numara pana la 10
-stie vreo doua cantecele pe limba ei, astfel incat nu le pot scrie aici
- vorbeste cu noi destul de mult, dar majoritatea cuvintelor sunt "incifrate" si daca nu faci parte din familie risti sa n-o prea intelegi. ma bucur ca darius o intelege si uneori chiar ne si traduce. Din cele mai uzuale cuvinte brienesti fac parte si urmatoarele:
  • o de tite= roz de fetitze
  • titi a ma=masina mea
  • bebeul meu=BMW-ul meu
  • bau mo= vreau iaurt
  • ata bau=asta vreau
  • bau pipu bididoiu=vreau pipu(bernard) la televizor
  • bau sne cacatoiu= vreau desene la calculator
  • bau mac= vreau sa mananc
  • udu meu= e randul meu
  • mami,e budala, pala= mami sunt murdara, spala-ma
  • ade medem=hai sa mergem
  • bideca=bicicleta
  • bau apala pii=vreau afara la copii
  • cata ma= cartea mea
-e tare incapatanta si nu se lasa pana nu obtine ce vrea, dar tinand cont ca e si tauroaica si olteanca(jumate) trebuie sa o intelegem...
-deja are preferinte vestimentare si nu mai accepta sa o imbrac cu ce vreau eu, ci doar cu ce vrea ea
-se joaca foarte frumos cu copiii cat timp suntem si noi in preajma. daca am disparut s-a rupt filmul....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu