luni, 25 ianuarie 2010

Parfum de cafea....

Seria : "Ce facem noi cand mami vorbeste la telefon", continua.....
Ori imi iau alt telefon , ori un alt apartament cu care sa am semnal oriunde in casa, ori trec la Orange, ca asa nu se mai poate(prima varianta ar trebui sa pice k doar ce mi-am luat telefonul si face la fel ca precedentul)....Trebuie sa stau lipita de o fereastra ca sa pot vorbi, iar daca m-am departat doi pasi sa-mi vad odraslele....gata convorbirea...
Azi vorbeam cu Dana si in doua minute erau deja in baie. I-am mai lasat inca 2-3 minute dupa care m-am dus la ei...Nu faceau rau ci doar se jucau in chiuveta. I-am atentionat si i-am lasat in continuare.
La putin timp a trebuit sa dau un alt telefon. Vorbeam linistita din bucatarie, privind pe geam turturii de gheata de la ferestele vecinilor ,fericita ca desi trecusera deja 2-3 minute nu se auzea inca apa la baie, cand incep sa simt un putenic miros de cafea.N-am realizat la inceput.... Imi placea asa de mult mirosul incat mi se facuse din nou pofta de inca o portie......
Continui convorbirea linistita savurand parfumul cafelei.... Nu m-am intrebat nicio clipa de unde ar putea veni mirosul....Cand deodata imi pica fisa si fug in sufragerie....
O jumatate de kg de Jacobs( macinata fin) zacea pe covorul si parchetul meu, iar ei murdari ca niste purcei se jucau " in nisip". mai presarau si pe fotolii , pe canapea si pe Tv sa aiba mai mult farmec...
Mai tarziu o sa pun si poze pentru exemplificare, dar acum nu mai am baterii in aparat ca sa le pot descarca.
Desi au trecut vreo 2 ore de la incident inca mor de nervi . Si nici macar n-am ridicat tonul la ei. Imi era ca daca incep nu ma mai opresc si se lasa cu palme la fund.
Efectiv imi vine sa plang .
Ma intreb oare cand va pricepe Darius sa nu mai faca asemenea traznai???
Stiu ca in mare este vina mea pentru ca i-am lasat nesupravegheati, dar chiar in halul asta sa faca in cateva minute????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu