joi, 21 ianuarie 2010

De la munte, acasa...

Ne-am intors de la munte de ceva vreme , dar nu am avut timp sa mai scriu. Desi Cip a fost in concediu si mama a ramas inzapezita la noi(si s-ar fi preconizat a avea mai mult timp liber)lucrurile n-au stat chiar asa pentru ca timpul asta liber l-am petrecut bolind.
Ma felicit inca o data pentru inspiratia de a nu fi luat copiii cu noi. In afara de faptul ca a fost foarte obositor ( din cauza timpului scurt pe care l-am stat efectiv acolo) toti ne-am intors bolnavi. Viroza, gripa, raceala, nu stiu ce a fost dar a fost in masa.Cand am ajuns vineri, prietenii care erau deja acolo de miercuri erau raciti cobza, apoi unul cate unul am inceput si noi. Bine ca n-au fost copiii. Bineinteles ca distractia a fost maxima fara ei si daca aici nu stim cum sa ne culcam mai repede si sa ne trezim mai tarziu, acolo lucrurile au stat exact invers. Se facea 2-3 dimineata si nu ne induram sa mergem la culcare, iar dimineata la 8 nu mai aveam somn.
Stiti voi cum e la foc, gratare , vin si tuica fiarta veselie, gasca...partie, saniute , patinoar....
mmmm..... ce-as mai vrea....
Le-am compatimit putin pe cele doua mamici eroine care si-au luat totusi copiii, dar a fost alegerea lor. Ciprian nu putea sa se abtina si din doua in doua ore mai zicea un " Doamne ce bine mai e si fara sa ai copiii cu tine"!
Veselia noastra de pe partie a fost remarata si de cei de la KiSS FM caci erau in Poiana si faceau atmosfera pe acolo si asa am aparut si noi pe site-ul lor... .
http://www.kissfm.ro/galerii-foto/galerie/265/Rezistenta-din-muntirezista.html
Ne-am dat cu saniutele apoi am urcat la Postavaru cu telegondola, iar cand am coborat ne-am oprit si am mancat la Sura Dacilor. N-as fi facut ultima precizare daca nu as vrea sa atentionez asupra merelor coapte din desert... O mare tzeapa.. aveti grija... Pretul dublu fatza de meniu si gramajul la jumate ( adica doua merisoare mici-mici 10 lei, iar in meniu portia era 5 lei)...smecheri, nu? Si multe alte amanunte de acolo care au lasat de dorit, dar n-are rost acum sa ma apuc sa dezvolt.....N-am mers sa cautam de fapt nod in papura....
N-am reusit sa facem nicio fotografie cu tot grupul. Niciodata nu puteam fi toti in acelasi loc, dar e de inteles cand sunt 20 de persoane....

Mai jos pun si cateva fotografii ( din foarte putinele facute) care ar fi facut senzatie daca le postam imediat ce ne-am intors, cand la noi nu era strop de zapada. Acum parca nu mai au niciun farmec, decat doar sa ne aminteasca de distratia ce-a trecut...













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu