vineri, 4 septembrie 2009

Briana la 1 an si 4 luni


Nici n-a implinit 1 an si 4 luni si deja cred k si-a facut primul semn de buna purtare. Ieri, ca de obicei voia sa escaladeze biroul si sa ajunga la geam, unde era Darius. Eram langa ea, dar nu stiu cum i-a alunecat piciorul si pana s-o prind a dat cu cugrita in spatarul scaunului... Am simtit ca innebunesc in momnetul in care am vazut sangele curgand si din interiorul gurii si din exterior...M-am pierdut toata , ba mi s-a facut si rau. In cateva secunde mi-au trecut zeci de ganduri prin minte, dar niciunul bun. Nici macar nu aveam masina acasa sa o duc la spital. darius s-a speriat si plangea si el ... Daca mergem la spital tebuia sa-l iau si pe el ca alta varinta nu era.Daca-l sunam pe Cip il speriam si pe el si oricum pana ajungea el de la serviciu, ar fi fost prea tarziu.De chemat salvarea nu mi se parea a fi cazul. De apelat la prieteni nu era timp.... O tineam in brate cu prosopul la gurita apasat sa-i opresc sangerarea si ma agitam innebunita prin casa. Norcul meu a fost k in foarte scurt timp s-a oprit din plans. M-am mai linistit si eu desi inca nu vazusem despre ce e vorba caci sangele continua sa curga.Am gasit rivanolul intre timp si am inceput sa o sterg cu fasa sterila. Abia atunci mi-am dat seama k isi muscase buzita pe interior si se taiase in margine scaunului la exterior, sub buzita. Cred k ii va ramane semn pentru k taietura e destul de lata ca sa se mai cicatrizeze fara urma.
Credeam k nu se va mai apropia in veci de birou si scaun, dar dupa vreo ora parca nici nu se intmplase nimic...voia in locul stiut, la geam.
De fel e o fire vesela, care nu plange mult , nu tine suparare si iarta repede. Ar trebui s-o tina intr-un plans la cat o inghionteste Darius, dar ea o ia in joaca si trece repede peste ....
Incearca din e in ce mai mult sa comunice si sa denumeasca obiectele pentru a se face inteleasa.
Din noul vocabular fac parte cuvintele:




  • patiu (pateu)

  • moniniu( bomboana)

  • coca( suzeta)

  • uniu(unu)-Cand o intrebi cati ani are zice "uniu"si arata un degetel

  • tei ,pa (trei patru)- numara scarile

  • bebe ( copil)

  • Bibi( asa o cheama)

  • mimi(mimita)

  • bui( buni)

  • alo, da

  • bate, bate( canta "bate vantul, frunzele")

  • data (gata)

  • niu (nu)

  • ate(lapte)

Ba face si unele propozitii, cum ar fi:



  • Pa-pa, tu-tu!

  • Uite mor-mor

  • Uite puu (puiu)

  • Ia apa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu