joi, 17 septembrie 2009

Am timp liber !!!!

Parca sunt o alta persoana si eu de cand a inceput Darius gradinita.Cand il vad cat e de fericit si de multumit imi creste si mai mult inima si mi se confirma ce am gandit cand am hotarat sa-l inscriu, asa micut cum este: simteam ca are mare nevoie de socializare, de joaca si mai ales de jocuri alaturi de copiii de varsta lui, nu de mine si Briana.
Astazi s-a trezit singur inaite de a suna ceasul si-mi spune grijuliu:
- Mami, imbaca, la gadanita!
Am murit de dragul lui, nu alta.Aud de copii care plang non-stop care refuza sa mai mearga,dar lui chiar ii place. Mai ales de cand pleaca dimineata cu microbuzul gradinitei,e si mai fericit.Se urca singurel, se aseaza pe locul lui de la geam si imi face cu manutele de-mi vine sa-l mananc.E baiat mare, ce mai!

Iar mie nu-mi vine sa cred k am timp liber...Nici nu stiu ce sa fac cu el....
La 7.45 dupa ce il trimit pe el, imi fac o cafeluta si ma postez in fata calculatorului sau televizorului.Nu fac zgomote sa n-o trezesc pe Briana. De cand e liniste dimineata doarme si ea pana dupa 9.30,iar cand se trezeste se mai joaca in camera cam jumate de ora chiar si o ora. Deci primele doua ore din libertatea de dimineata.....

Mmmmm ce bine e sa-ti poti savura cafeaua in liniste....nici nu mai stiam cum e....

Dupa ce se trezeste bibi, ii dau sa manance si iesim afara sau ma apuc de bucatarit daca e nevoie.La 12.30-culmea-i se face somn din nou.Ii dau biberonul si o las singura in dormitor.Se mai joaca putin, dar in maxim 15 minute e adormita...
La 13 mi-l aduc pe Darius, de obicei adormit.Sau daca nu, nici nu apuc sa-l dezbrac si sa-i dau sa manace ca adoarme din picioare.

Urmeaza inca 2-3 ore de libertate pentru mine....Bineinteles k nu trebaluiesc sa nu fac galagie sa-i trezesc... Si uite asa se face ora 16 cand vine tati de la serviciu si se termina ziua mea de munca...
M-am scos nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu