joi, 4 iunie 2009

LA UN AN SI O LUNA


Scriu mai mult despre darius, iar maimutica mica e considerata inca mica pentru a face ceva notabil.Imi pare tare rau k se intampla asa, dar tot ce face darius e in premiera, pe cand ce face draga de ea, am mai vazut. Totusi de fiecare data cand face ceva nou, ne amuza sau ne creste inima de bucurie, dar mai de fiecare data uit sa si notez. Asa am ajuns sa nu mai tin minte nici cand a zis prima data "mama". Sper sa nu ma judece mai tarziu si sa imi reproseze fiindca nu o fac intentionat deloc.
Acum la un an si o luna spune destul de multe lucruri si mai ales pricepe tot. Primul cuvant constient a fost "apa". acum spune mama, tata, bau, uff,, dai( dari), catelul face a-a-a, pisica mau-mau, purcelul- (nu pot reproduce)....
urca si coboara din pat cu o usurinta nemaipomenita de parca toata viatza ei numai asta a facut. Daca ii dai un obiect si-i spui sa il dea cuiva din familie intelege si il duce. A inteles chiar sa duca un magnet sa-l lipeasca de frigider( m-a lasat masca). Se joaca mult cu darius, numai k el o trateaza k pe un copil de varsta lui sau chiar mai mare si de multe ori o dezechilibreaza sau o loveste... dar ea tine la gluma, se ridica si continua joaca. Darius cred k nu intelegea atat de multe la varsta asta sau poate am uitat eu, dar sunt frapata cand ii vad jucandu-se de-a ascunsa (bau)sau de-a prinsa, sau se gadila si tavalesc pe jos, se musca, se imbratiseaza, dau noroc, bat palma, se intrec la urcat scari( briana tinuta de manute bineinteles) se catara pe canapele, construiesc forme de nisip, "citesc" impreuna darius explicandu-i imaginile si multe altele care nu-mi vin acum in minte.
Abia astept sa vina vremea sa si doarma impreuna...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu