luni, 1 iunie 2009

Clipe perfecte....

Al treilea in in care serbam ziua copilului…Doamne cati ani am visat cum o sa intample asta…visam cu ochii deschisi si nu credeam k mi se va intampla mie, vreodata fericirea asta. Si uite ca mi s-a intamplat si chiar la dublu..Sa fii fericta de doua ori in acelasi timp e mai mult deact poate visa un om….Sa constientizezi fericirea in timp ce o traiesti, e mai mult decat s-o traiesti…
Uneori sunt obosita,alteori sunt nervoasa, de multe ori epuizata, dar de cele mai multe ori FERICITA. Mi-e si frica sa recunosc cat sunt de fericita…parca tot mi-e frica sa nu pierd clipele astea perfecte…
Amandoi ii privim cu nesat si cu lacrimi in ochi…ne sunt mai dragi decat orice pe lume…sunt lumea noastra, sunt oxigenul nostru, sunt universul nostru..
Ii iubim asa cum sunt desi de multe ori ne plangem de ei, dar nu ne-am dorit niciodata sa fie niste copii cuminti si linistiti. Ii vrem sanatosi. Ii vrem energici si liberi, curiosi si temerari, sa ne asalteze cu mii de intrebari, sa aiba pofta de viata, sa le curga sanatatea prin vene…Nu vrem niste copii care sa se formalizeze, sa fie rigizi, condusi numai de codul bunelor maniere. Vrem sa simta ceea ce fac, sa inteleaga singuri actiunile si urmarile lor,sa nu faca lucruri doar pentru ca asa trebuie…..Ii vrem vii….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu