luni, 5 decembrie 2011

Gratar de decembrie

Lasă-mi, toamnă,pomii verzi ,
Uite, ochii mei ţi-i dau.....

 Asa mi-a venit sa cant sambata toata ziua cat am stat la padure.
 Nu credeam ca voi merge la gratar si in decembrie si mai ales nu credeam ca voi merge fara sa tremur si sa stau zgribuilta.Dar uite ca s-a putut. Si ne-am simtit extraordinar!
 Darius, contrariat, imi spune la un momnet dat: " mami, afara e primavara , dar de ce au  cazut  frunzele si sunt maro ca noua doamna ne-a spus ca asa sunt tomana nu primavara!?" 









2 comentarii:

  1. Ce imagini frumoase... Chiar ca ziele astea este cald, soare... Era si pacat sa nu iesit in aer liber. Noi am fost in parculetul de langa noi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mada... sa stii ca si eu gindeam ca Darius in we. :) (maturitatea nu m-a lasat s-o zic cu voce tare). Asa vreme de primavara...
    Pozele reusite.

    RăspundețiȘtergere