duminică, 30 octombrie 2011

O noapte lunga, o zi urata...

Dupa ce aseara am fost la o superpetrecere de copii si ne-am distrat minunat, am venit acasa rupti de oboseala. Ne-am spalat, ne-am jucat un pic si apoi la culcare.
  Nu stiu de ce la cat eram de obosita n-am putut adormi. Butonam si tot butonam canalele in speranta ca voi gasi ceva interesant. Nimic.
Butonez in continure pana cand ochii imi raman fixati la o stire ce rula pe Realitatea: Kabul- 13 militari morti intr-un atentat cu o masina capcana.
Nu stiu cum de mi-a rezistat inima si nu stiu cum imi va rezista inca 6 luni la astfel de vesti.....
N-am inchis un ochi toata noaptea si daca atipeam putin visam numai razboi si morti.
Imi priveam copii cum dorm linistiti si incepeam sa plang....
Incercam sa ma incurajez, sa gandesc pozitiv, dar nimic nu-mi iesea. Ma rugam sa se faca dimineata mai repede si sa-mi dea bipul de buna dimineata cu care m-a obisnuit. A fost o noapte lunga dar la 7.20 parca stiind cat il astept, a sunat telefonul....
Am inceput sa traiesc din nou, dar toata ziua n-am fost om....

6 comentarii:

  1. Nu stiu daca ma crezi dar ieri cand am auzit vestea fix la tine m-am gandit.Am intrat pe blogul tau exact in ziua in care ai scris postarea despre plecarea sotului tau.Mi-a mers fix la corazon ceea ce ai scris acolo si la aflarea vestii cu mortii din Kabul mi s-a facut inima mica gandindu-ma fix la voi, desi nu te ( va ) cunosc.
    Doamne ajuta sa treaca timpul repede si sa se reintoarca cu bine langa voi, acasa.Numai bine va doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai, ce horror. Imi amintesc ca si bona Iuliei astepta cu infrigurare un semn de la baiatul ei in astfel de cazuri... Era foarte greu. Te inteleg perfect. Ma rog sa treaca lunile astea cat mai repede, sa poti sa-ti traiesti viata linistita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ajuta sa treaca totul cu bine .Gandurile si energiile pozitive fac minuni. Va multumesc pentru ele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Madi, capul sus si gindeste pozitiv. Un sfat nesolicitat: incearca sa ai un program cit mai colorat alaturi de pici si linga oameni veseli si prietenosi, atragind energii pozitive.
    Nu te lasa coplesita de ginduri si scenarii negative.

    Va pupam si sintem in zona!

    RăspundețiȘtergere