sâmbătă, 23 octombrie 2010

Micutul crestin


Desi a trecut o saptamana de cand l-am botezat pe Sergiu, abia acum reusesc sa scriu doua trei vorbe si sa pun cateva poze. Credeam ca daca sunt fara copii( sunt plecati la tzara de 10 zile) voi avea timp destul pentru mine sau pentru alte activitati adiacente...dar nici vorba. Timpul asta liber trece cu viteza gandului si parca nu inteleg nimic din el. Macar cand erau piticii acasa stiam clar ca fac ceva. Acum daca ma intrebati ce fac in afara de serviciu, habar n-am.
Aaaaa, ba da, mai stiu inca o activitate: caut masina. Am vandul Fordul in sfarit si acum suntem in espectativa.
Dar parca incepusem sa vorbesc despre botezul lui Sergiulica.......
Cel mai mic finut al nostru din cei patru a fost cel mai cuminte bebelus din cate am vazut pana acum la un botez. In afara de cateva scanceli dupa ce l-a scos preotul din cristelnita, nici ca am auzit pana cand s-a terminat toata petrecerea. A fost un scump! Un greieras mic imbracat in frac si papion de iti venea sa-l mananci, nu alta.A fost un zambet si un ras in hohote, spre deliciul invitatilor. Nu mai spun al parintilor care sunt topiti dupa el.De-abai astept sa-i faca si o surioara sa mai botez inca o data!
Mai multe amanunte a scris mamica lui aici:








2 comentarii: