joi, 12 noiembrie 2009

Ce-am mai facut zilele astea...

Tati a fost plecat la Bucuresti 4 zile si pentru prima data mami a ramas singura doar cu noi acasa. Ne-am gandit sa fim cuminti si ascultatori ca sa ii fie mai usor.

Privim cu atentie la desene dar suntem prea concentrati sa mai pastram si curatenia.


Ca sa fie mai amuzanta plecarea la plimbare m-am gandit intai sa ma joc putin de-a ascunsa si apoi sa ma las imbracata...


Mami vrea sa-mi dea sa pap. Daca poate ajunge la mine, servesc cu placere....

O ajutam sa faca gogosele. Suntem superincantati ca ne-a dat voie. Nu vrem sa le facem cu paharul,ci cu formele de biscuiti.




A venit si ora de pictura. Mami ne lasa sa ne alegem noi tematica....



Vazandu-ne lipsiti de inspiratie s-a gandit sa pictam "Omida mancacioasa". Am fost de acord, dar pentru minte tot "omida cacacioasa" a ramas.....Imi place la nebunie cum suna ...









Am vrut sa fac si un trenulet.(Thomas daca se putea). Mami a fost de acord si a apreciat initiativa si imaginatia mea.



/>















Un comentariu:

  1. Pe DC am acelasi ID care apare si la comentarii. Daca mi-ai da un PM cu adresa de mail a persoanei respective as dori sa ii trimit datele... mai avem o saptamana pana mergem la control si numai la asta ma gandesc... Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere