luni, 27 decembrie 2010

Activitati practice, activitati casnice

Am gasit timpul necesar sa mai descarc fotografii de prin telefoane si aparate foto si sa le postez aici pentru a completa Jurnalul copilariei lor. Daca as putea as scrie aici fiecare cuvant, fiecare dialog, as pune toate fotografiile in ordinea intamplarilor lor, toate filmuletele posibile si imposibile pentru a avea mai tarziu imagine completa a copilariei lor. Nu vreau sa uite perioada asta, nu vreau sa-si aminteasca de ea ca prin ceata, nu vreau sa fie presarata de amintiri neplacute pentru ca varsta copilariei e cea mai frumoasa din intreaga viata.
Urarea pe care o fac si prietenilor de multe ori, cand ofer o carte sau o felicitate e: "Pastreaza in suflet copilaria" sau "Pastreaza visul"!....
Asta e si urarea pe care o voi face la nesfarsit copiilor mei!
De aceea am si creat acest blog. De aceea incerc sa prind aici cat mai multe crampeie de vis.....


Deci din ciclul" Ce nazdravanii am mai facut in ultimul timp", va prezentam:

Unii construiesc, altii distrug.....



Pictam in culoarea Craciunului




Facem prajituri




Prima ninsoare , am facut primul om de zapada la geamul Crinutei si al lui Raducu(pacat k n-au fost acasa)




Dam spectacol la mami la scoala






Facem un altfel de prajituri, nu ca cel de dinainte....





2 comentarii:

  1. Vai,Mada...,la poza cu omul de zapada,mi-au dat lacrimile:(.Dar las' ca vom mai gasi zapada si pentru cel de-al doilea:)

    RăspundețiȘtergere
  2. va asteptam cu drag la zapada urmatoare!

    RăspundețiȘtergere