vineri, 9 aprilie 2010

Vacanta noastra in imagini si cuvinte(putine)

In prima parte a vacantei mami cu tati isi propusesera sa ne care cu ei tocmai in Bucovina pe la manastiri.Ce sa facem noi acolo ? ne-am intrebat,asa k am facut front comun si cum am ajuns la mimitza si la bunicu' nu ne-am mai lasat dusi de acolo.
Si asa au plecat singurei ca doi porumbei(vorba vine , caci au plecat 5 familii), dar bine k era post ca cine stie ..poate se intorceau trei ...

Au trecut pe la Cetatea Neamt,


Pe la Manastirea Sihastria( caci erau restanti cu niste multumiri),
Apoi pe la Manastirea Secu, dar unde n-au facut nicio fotografie,
pe la mormantul parintelui Cleopa,
La ManastireaRarau( unde s-au rugat in alti ani sa le dea Doamne Doamne copii si acum trebuiau sa multumeasca din plin).
Apoi au admirat frumusetea muntelui inflorit si inzapezit in acelasi timp



Au facut traseu montan pentru k mami a vrut sa-l duca pe tati la cabana unde a facut ea banchetul de sfarsit de liceu.Au urcat vreo ora jumate, dar a fost nemaipomenit.



Au admirat Pietrele Doamnei
si in sfarsit au ajuns la Cabana Rarau, care era neschimbata de acum fix 15 ani.
Iar de Florii, am tras o masa de peste cum numai la noi tulcenii intalnesti, caci nu ne-am dezis deloc, carand in varf de munte vreo 25 kg de peste.
Borsul a ocupat locul de frunte, dar nici saramura nu a fost mai prejos. Nu a ramas nimic nemancat , dar nici nu ne asteptam sa ramana la cati am fost ( 19 pers!!!!). Nu au incaput toti in poza, da numarul farfuriilor de pe masa spune tot...

LA BUNICI

Nu ne mai dezlipim de tati de cand s-a intors. mancam chiar si mai mult decat inainte.


Am prins puteri si vrem sa prindem pasarile...
N-am reusit, dar macar ouale sa le luam.....

ACTIVITATI PRACTICE

unii vopsesc oua....
...altii mai harnici fac un pisu mic..
pregatim cosuletele
si e o nebunie sa rupem hartii cu acordul mamei


Dar ia priviti ce a iesit dupa...

mmm???


LA PADURE

Mimita, asteapta-ma!
Ce-mi place la padureeeee....!
Ne-am gasit si noi prieteni...




In tribuna la un meci de fotbal


Ce drag ne e la tati in brate....
Da' lui??!!

Alunelu,Alunelu,hai la joc!
Sa ne fie sa ne fie cu noroc

Facem gimnastica

Ne odihnim
Hai mimitza, ridica-te sa mai dansam!
lupte greco romane



2 comentarii:

  1. super vacanta, bravo!
    am vrea si noi...trebuie sa ne spui reteta, cum faceti de plecati mereu si e asa de frumos...noi rar reusim sa ne miscam organizat...

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu stii k cine se aseamana se aduna? toti prietenii nostri sunt plimbareti asa k noi si e suficient unuia sa-i vina o idee k ceilalti imediat il aproba.

    RăspundețiȘtergere