vineri, 16 aprilie 2010

Activitatile practice-pasiunea mea

Darius si-a descoperit o noua pasiune: cartile cu activitati practice. E innebunit dupa ele si de cate ori cumparam una nu se lasa pana nu o rezolva in totalitate. E pasionat de altfel sa citeasca ( de curand am descoperit ca stie si literele mici de tipar) si oriunde vede ceva scris mare incearca sa descifreze.Ma bucur ca are astfel de precupari, dar m-as fi bucurat mai mult daca ar fi avut inclinatie catre activtatile practice in sine sau catre cele sportive. Nu-i place deloc sa coloreze sa picteze, sa decupeze,sa confectioneze,sa alerge, sa mearga cu bicicleta, trotineta sau role.
Masinile au intrat si ele pe lista atractiilor si a inceput sa colectioneze diverse marci (machete, bineinteles). Pe strada recunoaste aproape orcie masina si daca intalneste una pe care nu o are in colectie ne innebuneste pana i-o cumparam.
Deocamdata nu intervenim in a-i schimba ordinea preferintelor, dar incercam sa-l facem sa descopere singur placerea de miscare si actiune. Nu mi-ar placea sa devina un"soarece de biblioteca" sau un impatimit al calculatorului ( pentru k am uitat sa scriu si despre aceasta veche pasiune)
Dintre cartile lui preferate de activitati ar fi urmatoarele:



si cateva din activitatile pe care le contine







































































La Gama am descoperit seturile acestea de carti de joc cu ajutorul carora putem inventa fel de fel de alte jocuri. Ne plac tare mult mai ales ca putem s-o implicam si pe Briana in multe din ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu