joi, 10 decembrie 2009

Mos Craciunul blogosferic

Acum mai bine de o luna am intrat intr-un frumos joc alaturi de fetele ale caror bloguri le citesc.

O idee frumoasa menita sa bucure si sa surprinda. Sortii au decis ca noi sa fim Mos Craciunul blogosferic pentru o minunata familie din Australia, o familie pe care o admiram mult si pe care in timp foarte scurt am indragit-o nespus. E vorba de alina downunder si de minunatele ei caprite, trei la numar, cifra care pentru mine inseamna perfectiunea numarului de frati intr-o familie.

N-am putut scrie nimic despre acest lucru pana acum pentru k darurile cat si expeditorul trebuiau sa fie surpriza pana la primirea coletului.

Mi-a facut mare placere ca caut daruri pentru ele si a fost chiar o provocare . Pentru prima data am cumparat cadouri unor persoane pe care nu le cunosc. Voiam sa le si placa si sa ii si surprind. Regula jocului era sa cumpar un singur cadou, indiferent cati copii avea familia, dar n-am putut face lucrul asta pentru ca stiu ca fiecare din noi se bucura pentru orice lucru marunt pe care il primeste personal mai ales copii fiind. Asa ca in preumblarile mele dupa cadouri, am inclus in plan chiar si pe mami si tati de caprite( care in fond si in fapt sunt si ei niste copii mari). Astfel Mariei i-am luat un joc de cusut, Catrinei o jucarie muzicala cu melodie specifica sarbatorilor de iarna, Annei o carte cu animale si 6 puzzle, Alinei o pereche de cercelusi iar lui tati un breloc cu o iconita.

Trecusera 3 saptamani de cand am pus coletul si nu primisem niciun semn k ar fi ajuns. Imi venea sa o intreb pe alina, dar as fi stricat surpriza si as fi incalcat regula jocului.

Numai bine ca ieri am vazut in sfarsit postarea de pe blogul ei cum ca a ajuns Mosul din blogosfera .

Totodata am primit si un mail de multumire pe care imi permit sa-l postez doar ca o revolta si o antireclama in ceea ce priveste serviciile de transport international. Nu stiu daca si unde s-a intamplat chestia, dar la banii ( 20 euro) pe care i-au pretins pentru a transporta un colet de 500g , ar fi trebuit sa fie mai integri .

Buna, Madi

Inca o data multumim mult pentru cadouri, a fost o incantare reala pentru fete si o surpriza mare ca am primit si noi cate ceva, chiar nu ne asteptam!
Acum, legat de asta, n-as vrea sa te mahnesc, dar sa stii ca pachetul a fost pe undeva desfacut – m-am gandit ca probabil cerceii ar fi trebuit sa aiba si ei o eticheta, cum cu grija ai pus la toate celelalte, si probabil sa fi fost pusi intr-un pliculet ceva. I-am gasit prin cutia mare, RUPTI, se vedea ca au fost fortati
Imi pare teribil de rau, pur si simplu si-au batut joc de gestul vostru frumos, banuiesc ca s-a intamplat in vama, au incercat sa extraga cerceii, pe care i-or fi vazut la scanare, crezand ca sunt cine stie ce valoare ...
Am vrut doar sa stii, nu cred ca ai avea vreun rezultat cu o reclamatie, inca o data imi pare tare rau.

Si, din nou, multumim mult!! Nu conteaza ca au ajuns cerceii rupti, cadourile fetelor au starnit bucurie si surpriza a fost mai mult decat placuta, gestul de a nu ne uita pe niciunul minunat!






aici puteti admira Printesele de Australia desfacand cadourile
















Abia asteptam si noi mosul nostru blogosferic....

5 comentarii:

  1. Doamne, ce urat... si ce rau imi pare... chiar urmaream sa vad cand ajunge mosul la ei, asteptam reactiile, dar nu ma asteptam la asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  2. Madi, bucuria a fost de zeri de ori mai mare decat mahnirea si dezamagirea. Gestul este cel care conteaza, pentru nesimtirea alora cu siguranta va exista mai devreme sau mai tarziu o plata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ,

    Va intereseaza un link exchange cu http://www.jocurias.com ?
    In schimbul unui link pe site-ul dvs, eu va adaug link-ul pe http://kidinho.wordpress.com .

    Link : http://www.jocurias.com
    Titlu : jocuri
    Descriere : jocuri

    sau

    Jocuri

    Astept un raspuns, fie pozitiv, fie negativ.
    Daca sunteti de acord , va rog sa imi trimiteti titlul site-ului si link-ul site-ului dvs , pt a-l adauga. ( catalin.timofte7@gmail.com )

    Multumesc,

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
  4. alina, stiu ca gesturile conteaza cel mai mult,dar tocmai de aceea gestul lor m-a dezamgit....
    ma bucur ca n-a fost mai grav si ca macar celelte au ajuns. ma temeam sa nu cumva sa fi scris ceva gresit in adresa si sa nu ajunga.

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos cadou, frumos gest ca te-ai gandit la fiecare in parte. Urat gestul celor care au desfacut pachetul.

    RăspundețiȘtergere