vineri, 28 august 2009

Oare cat rezista mami?

De cateva zile copiii mei si-au propus sa imi puna nervii la incercare sa vada cat rezist....
Darius a avut ambitia(cred) sa nu mai doarma deloc la pranz si nici pe briana sa n-o lase, deci doi insomniaci ziua si semiinsomniaci noaptea.Si nici macar luna plina n-a fost sa dau vina pe ea. Dupa ce k nu dormeau ziua, noaptea adormeau in jur de 12 si pana dimineata se mai trezeau fiecare de cate doua ori cel putin.
Erau intr-o continua harjoneala , intr-o continua competitie, continua maraiala. Jucaria pe care o voia unul o voia si celalat, felia de paine pe care i-o dadeam brianei o voia darius, banana din mana lui darius era smulsa de briana, cand voia unul in brate, instantaneu incepea celalat sa urle k vrea si el. incercam cu amandoi, dar nu se suportau si fiecare voia sa fie singurul....
Darius voia banana, i-am dat si a rupt-o . a jelit jumatate de ora dupa ea si-mi cerea sa o lipesc...oricate i-am oferit in schimb el tinea una si buna sa o lipesc pe-aia.Intr-un sfarsit a uitat de ea si a luat alta la intamplare, dar din nefericire era innegrita intr-un loc. din nou urlete, tipete k sa curat bananana.am curatat-o dar tot n-a fost bine k de ce i-am facut buba si sa pun la loc bucatica taiata...In tot timpul asta briana isi cerea drepturile si plangea tavalindu-se k si el...
Voiau sa se uite pe geam de pe birou. daca briana voia sa stea in dreapta si darius cerea tot in drepata, daca briana lua o carte din biblioteca instant urla si ii tragea cate una pentru k si el tot pe-aia o voia. Briana voia lapte din biberonul roz voia si el tot din ala. o convingeam pe briana sa i-l dea dar nici mort nu-l mai accepta. pernele, olita, castroanele,patul,televizorul, scaunul de masa...toate devenisera obiecte de disputa...
Doua zile au tinut-o asa. Azi- liniste..dorm amandoi de la 12....
Doamne ajuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu