marți, 9 august 2011

15 august =23 august !!!!






Nu stiu daca poate uita cineva defilarile de 23 august la care voiai-nu voiai trebuia sa participi, sa defilezi si mai ales sa scandezi lozinci comuniste.
Iata ca vremurile se intorc si dragul nostru conducator, satul de huiduielile din anii trecuti de la Ziua Marinei, vrea anul acesta aplauze si osanale, drept pentru care toti militarii constanteni trebuie sa ia pozitia de drepti in acea zi (libera pentru tot restul tarii) insotiti- culmea tupeului, nesimtirii si dictaturii- de familiile lor!
Adica eu, cu catel, cu purcel trebuie sa merg sa-l aplaud......
S-o creada dansul....!
Consider ca cele care vor merge acolo in aceste circumstante sunt cele mai proaste femei din lume!
Nici macar militarii nu ar trebui sa mearga pentru ca e Ziua Marinei, nu Ziua armatei sau a Fortelor terestre. Au ei destule zile in care trebuie sa stea drepti, nu mai trebuie s-o faca si in fata orgoliilor unor semidocti.


Sunt obligati sa mearga in teatre de razboi, sunt obligati sa accepte salariile si taierile salariale fara sa cracneasca pentru ca nu au voie sa aiba sindicat sau sa faca vreo greva, sunt obligati sa fie la dispozita sistemului 24 din 24, sunt obligati sa vina din concediu daca "patria" o cere, sunt obligati la tacere chiar daca au puncte de vedere , sunt obligati sa stea in bocanci chiar daca au munca de birou iar in birou sunt 50 de grade, sunt obligati sa spuna" am inteles, sa traiti" oricarui superior care i se adreseaza,sunt obligati sa ceara permisiune pentru orice parasire a orasului de domiciliu chiar daca pleaca pentru cateva ore, sunt obligati in orice moment al zilei si tot ce fac ei e o obligatie. Dar asta e armata.

Ce nu inteleg eu si ce ma revolta e ce e cu listele de prezenta la Ziua marinei, Ce e cu familiile lor la aceasta sarbatoare? Ce e cu ei imbracati civil...? Cat de multe tebuie sa mai indure? Cat sa mai plece capul?

4 comentarii:

  1. ...De-a lungul istoriei, au existat regi care au renuntat la regate pentru iubitele lor...
    Te-ai intrebat vreodata ce fel de femeie (sotie) ai putea sa fii tu, astfel incat sotul tau sa nu aleaga sa plece la razboi, ci sa ramana acasa cu familia lui?
    Semneaza... cu respect,
    Una dintre cele mai proaste (si iubite si fericite) femei din lume!

    RăspundețiȘtergere
  2. draga anonim, daca te si semnai meritai toata aprecierea mea.Sub anonimat se pot spune multe....
    Sunt blonda, nu vad legatura dintre postarea mea si comentariul tau, dar ma bucur ca esti iubita si fericita si ca sotul tau nu pleca la razboi de dragul tau. Esti o sotie minunata! Felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, chiar n-are importanta ce fel de sotie sunt eu, insa stiu sigur ca nu fac parte dintre "cele mai proaste femei din lume!" numai pentru ca am ales sa fiu alaturi de sotul meu, indiferent in care circumstante.... (Poate ca si de aceea si el alege sa-mi fie alaturi, indiferent de circumstante....)
    "SmereÅŸte-te pe tine, nu pe el. IubeÅŸte-l pe el, nu pe tine."
    Desi esti blonda, esti desteapta si daca ai sa-ti cercetezi constiinta renuntand la orgoliu, ai sa intelegi care este legatura intre articolul tau si comentariul meu...
    ...Te citesc cu placere, pentru ca-mi place cum scrii ca mamica si m-a uimit confuzia pe care ai facut-o asociind circumstantele/"sistemul tampit"= "sotii proste"....

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga anonim,
    nu-mi place sa ma smeresc in fata prostiei..... Si eu am fost in toti ceilati ani la aceasta sarbatoare, am fost la multe altele,dar faptul ca anul acesta s-au facut liste de prezenta mi s-a parut de neconceput, absurd, dictatorial.
    Sotul meu a fost acolo pentru ca asa i s-a ordonat, nicidecum de placere,iar revolta mea e revolta lui pe care nu si-o poate exprima niciodata pentru ca n-are voie, dar pe care o simte din plin.
    Am facut-o in semn de protest in locul lui si ma gandeam ca multe sotii ar putea face asta pentru a le da o lectie "bravilor nostri conducatori".Prea multe trebuie sa acceptam in numele armatei.....
    Si da,poate am exagerat folosind cuvantul "proasta" si chiar imi cer scuze,dar imi pastrez parerea ca noi, sotiile lor, trebuie sa fim verticale, dar nu in pozitie de drepti.
    Imi place mult de tot poezia lui Paunescu si ti-o dedic tie, draga anonim si poate vei intelege de unde lipsa orgoliluli si a smereniei mele cat si cuvintele triviale.

    Nu se poate să naşti în poziţie
    de drepţi,
    Nu se poate să te naşti în poziţie
    de drepţi,
    Nu se poate să sugi laptele mamei
    în poziţie de drepţi,
    Nu se poate copilări în poziţie
    de drepţi,
    Nu se poate creşte în poziţie
    de drepţi,
    Nu se poate pune nici o întrebare
    în poziţie de drepţi,
    Nu se poate împlini ordinul
    superiorului în poziţie de drepţi,
    Nu se poate lupta pe front în
    poziţie de drepţi,
    Nu se poate munci pământul în
    poziţie de drepţi,
    Nu se poate munci la maşină în
    poziţie de drepţi,
    Nu se poate iubi în poziţie de drepţi,
    Nu se poate merge în poziţie
    de drepţi,
    Nu se poate trăi în poziţie de drepţi,
    Nu se poate muri în poziţie de drepţi,

    Ca să nu fie dezordine, ca să nu
    fie haos,
    Luaţi pe loc repaos.

    RăspundețiȘtergere