miercuri, 2 martie 2011

Barbati model

Daca pana acum credeam ca barbatii model sunt pe cale de disparitie, aseara mi-am scimbat brusc parerea deoarece am avut parte de doua gesturi extraordinare.
Sa nu credeti ca vreunul din ele a venit cumva de la sotul meu. Nu k n-ar fi unul din barbatii model, dar de data aceasta l-au intrecut altii...
Nu, n-am nici amant sau pretendenti la acest statut, dar am fini:
Fainul, e plecat de o luna in Afganistan, dar si acolo fiind nu si-a uitat nasa.Si nu numai k nu m-a uitat ci a reusit sa ma si surprinda peste masura: a trimis un coleg sa-mi aduca flori, acasa, din partea lui. Chiar nu ma asteptam la asa ceva. Am ramas "masca".Bineinteles k n-a uitat-o nici pe Briana ( careia i-a oferit flori inca din prima ei zi de viatza) si nici pe soacra-mea care e la noi.
Si al doilea barbat model este tot un fin-Ionut-ultimul nostru fin, care a venit cu un buchet superb....Dar cuvantul superb nu poate acoperi frumusetea acestui buchet. Pacat k nu imi merge aparatul de fotografiat sa il imortalizez.
E mare lucru sa oferi asemenea aranjamente si sa nu te opresti sa iei de la colt un oarecare buchet sa-l dai doar pentru " ca asa trebuie".
Atat cat mai sunt astfel de barbati in lumea asta, am speranta ca romantismul si respectul nu vor muri.
Va multumesc din suflet si sper ca baietii vostri sa fie si ei un exemplu pentru generatia lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu