luni, 22 noiembrie 2010

ROR-da sau nu????????

Incerc sa apelez si de data aceasta la sfaturile voastre, ale mamicilor care imi citesc blogul si care m-au ajutat intotdeauna cand am avut nevoie........
Desi Briana are 2 ani jumate, nu i-am facut inca ROR-ul si asta cu acordul medicului de familie. Mi-a zis ca dupa parerea ei e mai bine sa-l mai amanam pana spre doi ani cand se mai definitiveaza sistemul nervos si ii mai creste imunitatea. Eu am facut asa de bine ca nu i l-am mai facut deloc. Am fost chiar felicitata de catre medicul homeopat la care merg.
Vineri insa m-au sunat de la cabinet si mi-au spus ca au fost anuntati de inceperea unei epidemii de rujeola sau rubeola( nu mai tin minte exact) si ca trebuie sa-si vaccineze neaparat toti copiii,chiar si pe cei pe care i-au mai amanat. Am intrebat cum ma vor obliga daca nu vreau si mi-au spus ca nu au cum, dar daca refuz trebuie sa dau semnatura si sa imi asum consecintele.

Eu sunt impotriva acestui vaccin dupa toate cate am auzit despre el, dar au reusit sa imi strecoare samburele neincrederii si indoielii totusi. Sunt in dilema raaaaau!!!
Ciprian imi spune ca ar trebui sa fim egali si daca i l-am facut lui Darius sa i-l facem si Brianei, dar mie tot nu-mi vine. Eu gandesc ca dupa ce ca i l-am facut lui Darius, sa i-l mai fac si Brianei???
Voi ce logica ati aplicat atunci cand ati ales sa va vaccinati sau nu copiii?

5 comentarii:

  1. Buna,
    Fetita noastra a facut ROR-ul la un an, odata cu vaccinul de la acea varsta. Tot asa am bantuit si eu site-urile in cautare de informatii, am intrebat prietenele si am hotarat sa il facem. A facut prima febra din viata ei, a fost agitata, ceea ce nu se intamplase la celelalte vaccinuri, plus o minirubeola care a tinut vreo trei-patru zile. Toate astea s-au intamplat cam la zece zile dupa vaccin.
    Noi am optat pentru vacinurile gratuite si cred ca starea ei s-a datorat faptului ca le-a facut pe amandoua in aceeasi zi. Nu am auzit de reactii adverse de la cei care l-au asociat cu infarix sau in date diferite. Mi-a parut rau atunci ca nu am citit mai multe, dar a trecut si ne-am linistit.
    Pediatra ne-a prezentat cazul unui baietel care la 12 ani a facut o rubeola ce a dat complicatii si l-a lasat pe copil cu handicap. M-a cam speriat lucrul asta si, desi am citit ca daca face bolile are imunitate pe viata, nu prea am vrut sa risc. Nu-mi prea place formula cu "pe vremea noastra nu am mai facut atatea si nu am patit nimic". Acum sunt altfel vremurile, nu se stie...
    Nu stiu daca va ajuta randurile mele. La fiecare copil este altfel, stiti mai bine ca mine, doar aveti doi. Veti lua decizia cea mai buna pentru copiii vostri, in cele din urma.
    Eliza

    RăspundețiȘtergere
  2. eliza: multumesc mult k mi-ai impartasit experienta ta. mie imi este frica de consecintele pe termen lung ale vaccinarii, nu de cele imediate....

    RăspundețiȘtergere
  3. Titlul articolului original : Congressional Testimony – April 6, 2000
    Locatia articolului original : http://64.41.99.118/vran/vaccines/autism/aut_singh.htm
    Articol tradus din limba engleza de dr. Anca Nitulescu


    Comentariul traducatoarei :
    In fata numarului tot mai mare de cazuri de autism regresiv la copiii din SUA, Comitetul de Reforma al Congresului American a audiat, in ultimii ani, un numar de persoane care au legatura cu fenomenul : fie medici si cercetatori in domeniu, fie parinti ai copiilor care au dezvoltat autism.
    Vijendra K. Singh este unul din cercetatorii care au evidentiat existenta autoimunitatii indreptate impotriva tesutului cerebral ( a creierului) in autism; el aduce dovezi ce incrimineaza triplul vaccin rujeola-oreion-rubeola in declansarea acestor modificari.


    Marturie in fata Congresului SUA – 6 aprilie 2000

    Vijendra K. Singh, Ph.D.
    Department of Biology & Biotechnology Center
    Utah State University, UMC 4700
    Logan, Utah 84322


    Astazi voi vorbi despre problema autoimunitatii induse de vaccinuri in autism, o boala devastatoare care a fost in mare parte ignorata de comunitatea medicala si de guvernul federal mult timp, cu toate ca incidenta autismului creste intr-un ritm alarmant. Aproximativ jumatate de million de americani, mai ales copii, si inca alte milioane de oameni in toata lumea sufera de autism, o boala dramatica ce afecteaza sever functiile superioare ale creierului : interactiunea sociala, comunicarea, limbajul, imaginatia si cognitia. Boala este o afectiune neuro-psihica pe viata, cu consecinte devastatoare atat pentru pacient, cat si pentru familia sa. Povara financiara este uriasa pentru familiile care ingrijesc copii cu autism.
    ..............



    Nu pot posta tot articolul ,se pare ca este prea mare :)(daca vrei il pot trimite pe mail)
    Eu ,dupa ce am citit articolul am luat hotararea sa nu ii fac ror-ul Teodorei.Doar timpul va dovedi daca am luat decizia cea mai buna.
    Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, este o problema foarte actuala asta cu vaccinul... Noi cu sotul ne-am gandit muld daca in general merita sa-l vaccinam pe Matei. am decis ca da. Acuma medicul de familie im zice ca DTP este un vaccin strasnic si daca vreau, pot sa ma dezic de el (avem 2 luni).Ce sa fac? Ati trecut deja prin asta, este tare strasnic?

    RăspundețiȘtergere
  5. noi pana la urma am decis ca NU. sper sa nu regret vreodata.

    RăspundețiȘtergere