luni, 2 august 2010

Din nou in formula completa

Ieri ne-am adus puiii acasa desi n-am terminat cu apartamentul. Nici noi nu mai puteam fara ei, dar nici mama nu mai putea cu ei....
Cand am ajuns vineri seara la tara, Briana nici nu a vrut sa ne vada. S-a ghemuit in bratele maica-mi si a pus o buza de parca am fi venit sa-i facem cel mai mare rau. M-a cam dururt sufletul, dar apoi m-am bucurat caci asta era un semn ca s-a simtit excelent acolo.
Darius a ras, s-a bucurat, a inceput sa se alinte si sa faca fel de fel de giumbuslucuri de ne venea sa-l mancam. Cel mai interesat a fost bineinteles de sacosa cu jucarii si dulciuri din care nu mai contenea sa scoata si sa se bucure.
Insa la culcare amandoi au ales-o pe mimitza.
A doua zi s-a mai dat pe brazda si Bibi si a inceput sa se tina de "fusta" lui ta-su,pe mine ignorandu-ma in continuare. Abia a treia zi, adica duminica am inceput si eu sa exist pentru ea. Insa din cand in cand tot ma mai striga "mimitza" in loc de mami.
Din "realizarile" lor din perioada asta s-ar putea enumera multe daca le-as mai si tine minte pe toate.Incerc totusi sa notez cateva ca sa vada si ei mai tarziu ce viata au dus la bunici.
  • se trezeau dimineata la 6.30 si o luau pe mimitza de mana direct la leagane in gradina.Cand se plictiseau( cam intr-o ora-doua) mergeau sa dea mancare la pui.
  • se jucau in nisip, dar daca ii scapau cumva din ochi puneau nisip in malaiul puilor sa se joace si ei.
  • au rupt strugurii cruzi de pe un rand de vie si au dat mancare iepurasilor
  • au rupt scandurile dintr-un gardut k sa ii arate buncului ce puternici sunt ei.
  • au facut kk pe trotuar in fatza usii si tipau apoi k din gura de sarpe sa-i spele cineva.
  • au facut pasiune pentru puiii de catei si pisici si ii smotoceau de nu mai stiau aia de ei.
  • cum venea cineva in vizita trebuiau sa-si ridice tricourile si sa arate putza si pichea goala si sa defileze asa.
  • .....
  • cam astea mi le amintesc deocamdata, dar sunt convinsa k au fost mult mai multe, dar le-au mai uitat si ei mei...
Mimitza, daca iti mai amintesti boacane sa le notezi si sa mi le zici!
  • i-a invatzat mimitza poezii si cantecele printre cre si poezia cu "pasarica alba-n cioc/, subtirica la mijloc/,tragi cu pusca nu ia foc/, pasarica-i cu noroc/"...., iar Darius simtindu-se discriminat a adaptat-o si pentru el:"putulica alba-n cioc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu