luni, 16 martie 2009

Primele luni ale Brianei

LUNA INTAI



Nu imi amintesc prea multe din prima luna deacat k ma minunam cat e de mica..parca darius nu fusese asa de mic..era mica rau , parca mi-era frica sa n-o rup cand o tineam in brate. i-au iesit cosulete pe fatza si eram disperatak ma gandeam sa nu fie dermatita atopica.
la o luna am mers la dr la control si deja avea 4,500kg si 57 cm
Am tot fotografiat-o langa darius caci ni se parea o papusica in comparatie cu el...





Am uitat sa scriu de gelozia lui darius.. Plange de cate ori o vede in brate la cip. Daca tin eu, n-are nicio probema...

LUNA A DOUA



-5,300 kg si 60 cm
-a inceput sa gangureasca
-rade in somn dar si cand e treaza uneori
-priveste cu atentie obiectele( cred k se chinuie sa le distinga formele)
- a desoperit dormitul pe burta si doarme numai asa
- doarme foarte mult fara sa manace, uneori si 12 k
-este foarte sensibila la zgomote si tebuie sa umblam pe varfuri
-ziua nu doarme aproape deloc,sau daca adoarme se trezeste in 10-20 min
- ii place sa ii vorbesti si sa o tii in brate. te priveste foarte atent

LUNA A TREIA

am botezat-o pe 12 iulie si am facut petrecerea la Hotel Gocciman, pe malul lacului Mamaia











-Nu a plans aproape deloc la botez, iar la petrecere a dormit continuu, in scoica pe un scaun
-La controlul de 3 luni avea 3 kg si 63 cm
- 5.08- a dormit de la 23 pana la 12.45 neintrerupt...RECORD-aproape 14 ore!!!
- 11.08 s-a intors singura pe burta
- 20.08- se intoarce si pe burta si pe spate la loc si e foarte incantata de performanta
-capul si-l tine foarte bine
- a inceput sa rada in hohote. darius o face sa rada de fiecare data cand se apropie de ea ( probabil crede k se joaca)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu