miercuri, 3 octombrie 2012

Primii fiori

 

Cam de o saptamana incoace, Darius imi cere zilnic sa-l imbrac la gradi in camasa. In prima zi nu l-am intrebat nimic, crezand ca e doar o preferinta de moment. De obicei el nu e niciodata  pretentios la haine, din contra e genul de nepasator, dar cand si a doua zi mi-a cerut tot camasa,am inceput sa intru la banuieli. Si nu spun ca pe langa camasa tot timpul voia sa mai adauge si altceva care sa-l faca mai interesant: ba un ceas, ba o esarfa la gat, ba parfumuri si apa de gura, ba bretele, ba nu mai stiu ce. Pana si la chiloti a inceput sa aiba pretentii si-i vrea doar pe cei "misto".Desi nu povestesteste nimic din ce face la gradi mi-am propus sa-l descos si sa aflu ceea ce de fapt si banuiam. Si tot intrebandu-l si tot intrebandu-l imi arunca pana la urma raspunsul:

-Nu intelegi ca sunt indragostit????

Dap.... intelegeam,.... da' nu-mi venea sa cred.....
Stiu ca la gradi incep primele idile si sunt asa de dulci si sincere, dar totusi.... Darius al meu???


Am reusit pana la urma sa avem o discutie asa ca intre prieteni si mi-a spsus ca de fapt e vorba de doua fete, Laura si Briana care il plac foarte mult si care il pupa mereu si-i spun ca e frumos.Iar el e topit dupa amandoua.

In tot acest timp Briana noastra era pe langa noi si auzind  ca e vorba de baieti si fete, se baga si ea in discutie:

- Mami, eu il ador pe Tudor!!!

Sa cad  pe spate, nu alta: Si tu Brutus???

Un comentariu:

  1. Hihi..iubiri sincere de copii..sunt atat de simpatici si nevinovati iar la gradi e perioada primelor "iubiri".

    RăspundețiȘtergere